غافلگیری این بانک برای مردم | وام 400 میلیون تومانی در اقساط دلخواه بگیرید | واریزی فوری وام بدون ضامن برای همه سپرده‌ گذاران

کد خبر: 1293494

وام بانک رسالت باکارمزد 2 درصدی قابل دریافت بوده و بر اساس مدت سپرده‌ گذاری در اقساط دلخواه قابل باز پرداخت است

غافلگیری این بانک برای مردم | وام 400 میلیون تومانی در اقساط دلخواه بگیرید | واریزی فوری وام بدون ضامن برای همه سپرده‌ گذاران

مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت از افزایش سقف وام قرض الحسنه این بانک به 400 میلیون تومان خبر داد؛ این وام قبلا 300 میلیون تومان بود.

 به نقل از رده، وام بانک رسالت باکارمزد 2 درصدی قابل دریافت بوده و بر اساس مدت سپرده‌ گذاری در اقساط دلخواه قابل باز پرداخت است.

دریافت این وام از بانک رسالت با سفته نیز امکان‌پذیر بوده و به همین دلیل این وام به عنوان یکی از پرمتقاضی‌ترین تسهیلات بانکی شناخته می‌شود.

برای دریافت این وام سپرده گذاری به مدت حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه الزامی بوده و نسبت مبلغ وام به میزان سپرده 100 درصد است.

شایان ذکر است که زمان بازپرداخت برای این وام متغیر بوده ولی به طور کلی بیش از 6 ماه نیست.

در نهایت با در نظر گرفتن میزان وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت میزان هر قسط حدودا 7 میلیون و 272 هزار تومان خواهد بود. کل سود وام 24 میلیون تومان و میزان رقم وام و سود 424 میلیون تومان اعلام شده است.

شرکت سود سقف وام نوع ضمانت نیاز به سپرده حساب سپرده لازم مدت زمان خواب سپرده مسدودی سپرده نسبت مبلغ وام به میزان سپرده حداکثر زمان بازپرداخت قسط وام کل سود وام مجموع رقم وام و سود سپرده جداگانه هزینه‌های جانبی

بانک قرض‌الحسنه رسالت
 
2 %

۲ درصد هم کارمزد تعلق می‌گیرد

400 میلیون تومان
 
 

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید.

 
 
قرض الحسنه
 
3 ماه

حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه

 
 
100 %

100% به ازای 6 ماه خواب سپرده در بازپرداخت 12 ماهه

  • هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، 2 قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.
60 ماه
  • 60 ماه برای وام به میزان 20% معدل حساب
  • 48 ماه برای وام به میزان 40% معدل حساب
  • 36 ماه برای وام به میزان 60% معدل حساب
  • 24 ماه برای وام به میزان 80% معدل حساب
  • 12 ماه برای وام به میزان 100% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

7,272,727 تومان
 
24,000,000 تومان
 
424,000,000 تومان
 
 

۲ درصد کارمزد به سقف وام تعلق می‌گیرد

متقاضیان دریافت این وام بانک رسالت باید شرایط گرفتن تسهیلات را داشته باشند. مثلا در زمان دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام­ گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام تسویه‌نشده داشته باشد. همچنین نداشتن سابقه چک برگشتی حائز اهمیت است. وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توان به صورت غیرحضوری با مراجعه به رسالت بانک یا سایت بانک رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کرد./کاماپرس

نحوه ثبت نام وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی با اقساط 9 میلیونی

بانک کشاورزی با تدارک طرح «احسان» شرایطی را فراهم کرده تا مشتریانش با اتکا به سپرده قرض الحسنه خود در این مجموعه، تسهیلات 300 میلیون تومانی بدون سود دریافت کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه میانگین حساب داشته باشند. افراد متقاضی دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی به شعبه ارائه بدهند. هیچ نوع سودی برای این تسهیلات وجود ندارد اما به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. البته در برخی موارد بانک از کارمزد چهار درصدی نیز می‌گذرد. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند ظرف مدت حداقل 12 ماه و حداکثر 36 ماه امکان پرداخت اصل آن به همراه کارمزدش را دارند.

با توجه به مبلغ وام و با در نظر گرفتن سقف زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد، میزان هر قسط 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان است. کل سود تسهیلات به 24 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 324 میلیون تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی با چه هدفی شکل گرفت و خدمت رسانی می‌کند؟

یکی از بانک‌های تخصصی ایران بانک کشاورزی است که از بیست و یکم خردادماه سال 1312 با ارائه انواع خدمات پولی و مالی خدمت رسانی می‌کند. این بانک با هدف تامین مالی بخش کشاورزی و زیریخش‌های آن شکل گرفت و در حال حاضر نیز خدمات ویژه‌ای را به کشاورزان و دامداران کشور ارائه می‌دهد.

این بانک در حال حاضر بالغ بر هزار و 817 شعبه و 50 شعبه ارائه خدمات ارزی و بین المللی در سراسر کشور دارد تا خدمات پولی و مالی را راحت‌تر به مشتریان واجد شرایط و دائمی خود ارائه بدهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها