افزایش قیمت طلا در بازار +نمودار

کد خبر: 706667

آمار و اطلاعات نشان دهنده افزایش 760 تومانی قیمت هر گرم طلا 18 عیار طی هفته گذشته است که در کنار آن شاهد افت قیمت سکه امامی و سکه بهار آزادی هستیم.

افزایش قیمت طلا در بازار +نمودار
خبرگزاری میزان: آمار و اطلاعات نشان دهنده افزایش 760 تومانی قیمت هر گرم طلا 18 عیار طی هفته گذشته است که در کنار آن شاهد افت قیمت سکه امامی و سکه بهار آزادی هستیم.
ارزش هر گرم طلا 18 عیار در طی هفته گذشته با افزایش قیمت 760 تومانی رو به رو شد. طلا در ابتدا هفته با رقم 117 هزار و 580 تومان معاله شد، طی هفته نوسان قیمت را تجربه کرد و در نهایت با روند صعودی هفته گذشته را با رقم 118 هزار و 134 تومان به پایان رساند.
نمودار

قیمت سکه بهار آزادی بر خلاف قیمت طلا در هفته گذشته روند نزولی را تجربه کرد. این سکه که تنها در 4 روز قیمت گذاری شد ابتدا هفته را با ارزش یک میلیون و 185 هزار تومان آغاز کرد در طول هفته به رقم یک میلیون 182 هزار تومان نیز رسید و در نهایت به رقم یک میلیون و 184 هزار تومان بسنده کرد.

نمودار

آمارها نشان می دهد تغییرات قیمت سکه امامی در طول هفته گذشته نزولی بوده است. به گونه ای که این سکه ابتدا هفته را با قیمت یک میلیون و 221 هزار و 500 تومان آغاز کرد و با افت قیمت هزار و 850 تومانی، پایان هفته را با قیمت یک میلیون و 219 هزار و 650 تومان به پایان رساند. گفتنی است قیمت سکه در هفته گذشته رقم یک میلیون و 216 هزار و 850 تومان را نیز تجربه کرد.

نمودار

محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشوری، دلایل افزایش قیمت طلا را افزایش نرخ دلار و افزایش قیمت جهانی دانست و همچنین افت قیمت سکه را ترکیدن حباب قیمت آن طی روزهای گذشته عنوان کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها