نوروز ۹۸ را در این ۳ هتل لوکس ایرانی بگذرانید

کد خبر: 910995

همین آخر هفته ررا برای سفر به بهترین نقاط ایران انتخاب کنید و با برنامه‌ریزی دقیق و خوب خاطره‌ی سفر ماندگار خانوادگی را برای خودتان ثبت کنید.

نوروز ۹۸ را در این ۳ هتل لوکس ایرانی بگذرانید

همین آخر هفته ررا برای سفر به بهترین نقاط ایران انتخاب کنید و با برنامه‌ریزی دقیق و خوب خاطره‌ی سفر ماندگار خانوادگی را برای خودتان ثبت کنید. این کار را این بار به کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر بسپارید و با پیشنهادهای خوب آنها برای سفر دل‌انگیز داخلی همراه شوید:

نوروز ۹۸ را در این ۳ هتل لوکس ایرانی بگذرانید

اقامت در لوکس‌ترین هتل ساحلی ایران با تور کیش نوروز

تور کیش همه‌ی اهداف یک سفر جذاب خانوادگی را برای شما فراهم می‌آورد. شهری مدرن با امکانات گردشگری متنوع، اقامتگاه‌های لوکس و جذاب که برای شما فرصتی مشابه سفر به کشورهای خارجی را فراهم می‌آورد. یکی از ویژگی‌های گردشگری جزیره هتل‌های لوکس ساحلی است که با همه‌ی تفریح‌ها و ورزش‌های جذاب ساحلی و آبی پذیرای شما هستند.

یکی از این هتل‌ها که می‌توانید با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر میهمان آن شوید، هتل ترنج کیش است.

این مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی در شمال غربی جزیره در منطقه‌ای بی‌نهایت زیبا و بکر بنا شده است بخشی از سوییت‌های ویژه‌‌ی آن بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس بنا شده است، به گونه‌ای که شما با اقامت در اتاقتان از کیف شیشه‌ای زمین می‌توانید ماهی‌ها و آبزیان را تماشا کنید و از آرامش آن لذت ببرید.

با اقامت در این هتل با ترانسفر رایگان فرودگاهی به این منطقه می‌رسید و هربار برای ورود به شهر و رفتن به مراکز خرید و تفریحی می‌توانید از سرویس‌های هتل استفاده کنید.

البته اگر به قصد استراحت آمدید می‌توانید در تمام روزهای اقامت میهمان هتل باشید و از خدمات ماساژ، استخرهای روزباز و یا سربسته‌ی مشرف به خلیج، پیست دوچرخه‌سوری و پارک‌های بازی استفاده و بدون دغدغه استراحت کنید.

این هتل لوکس‌ترین هتل جزیره است که امکانات تفریحی ساحلی هم دارد و شما با خانواده‌تان می‌توانید به خوبی از آن لذت ببرید.

در نظر داشته باشید که علاقه‌ی مسافران به اقامت در آن آنقدر زیاد است که در فصل‌های پر مراجعه معمولا ظرفیت خالی ندارد. بنابراین از هم‌اکنون با کارشناس‌هخای آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید و برای تعطیلات عید در بهترین تاریخ با تور کیش نوروز 98 مسافر جزیره شوید.

تماشای حرم امام رضا از بالای لوکس‌ترین هتل تور مشهد

نوروز ۹۸ را در این ۳ هتل لوکس ایرانی بگذرانید

مسافر تور مشهد که باشید به بهترین و آرام‌ترین شهر ایران قدم گذاشته‌اید و به سادگی هم حال دلتان را عوض می‌کنید و هم روحتان تازه و سر زنده می‌شود. معمولا در همان ابتدای رسیدن مسافران به مشهد، راهی حرم مطهر امام رضا (ع) می‌شوند و با خدایشان راز و نیاز می‌کنند. در نظر داشته باشید که در برخی ساعت‌ها برنامه‌های نیایش دسته‌جمعی وجود دارد و شما می‌توانید با آنها همراه شوید و لذت بیشتری از حضور در آستان مقدس ببرید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مشهد به غیر از مراکز تفریحی، گردشگری و فرهنگی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر است که برایتان خاطره‌ی خوشی از سفر باقی می‌گذارد.

هتل درویشی مشهد یکی از مجلل‌ترین هتل‌های 5ستاره‌ی مشهد است که به شما پیشنهاد می‌کنیم برای یک سفر بی‌دغدغه و لوکس، حتما میهمانش شوید. این هتل در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است ساخته شده و با ده دقیقه پیاده‌روی به آستان مقدس می‌رسید.

هتل 25 طبقه‌ی درویشی نمایی بی‌نظیر از شهر زیبای مشهد به شما می‌دهد که طلوع و غروب خورشید را از آن نما می بینید. با ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل به جایی می‌رسید که پر است از امکانات رفاهی مناسب.

این هتل همیشه و در همه‌ی فصل‌ها ظرفیتش تکمیل است و شما برای اقامت در آن باید با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید تا در بهترین زمان میهمان این هتل باشید.

استراحت در زیباترین هتل جزیره با نمای خلیج فارس در تور قشم نوروز

نوروز ۹۸ را در این ۳ هتل لوکس ایرانی بگذرانید

تعطیلات عید را با تور قشم نوروز 98 پشت سر بگذارید تا سالی متفاوت را شروع کنید. شما به زمرد خلیج فارس می‌روید که از بهترین نقاط برای طبیعت‌گردی و استراحت است. قشم این‌روزها مقصد اصلی بسیاری از گردشگران است چون با هزینه‌ای مقرون به صرفه اقامتی بسیار مناسب دارند و بهترین خاطرات سفرشان را در آنجا ثبت می‌کنند.

صخره‌های مرجانی و ساحل آرام قشم دل همه را می‌برد، تماشای درخت انجیر معابد و یا رفتن به باغ پرندگان هم از تماشایی‌های جزیره است که معمولا برای گردشگران برنامه‌ریزی می‌شود.

بهتر است بدانید که این شهر دیدنی، هتل 5 ستاره و لوکس ندارد، اما همان هتل‌های چهار ستاره با قیمتی مناسب امکانات خوب و متناسبی را به مسافران هدیه می‌کنند. یکی از مشهورترین آنها هتل آتامان قشم است.

هتلی 4 ستاره‌ای که در بهترین نقطه‌ی شهر بنا شده است، شما را به سادگی به همه‌ی مراکز اصلی قشم می‌رساند. محیطی امن و آرام در این هتل به شما امکان اقامت خوبی می‌دهد. در کنار نمای اتاق‌های زیبا و آرام این هتل سونا، جکوزی و سالن‌های ماساژ آتامان هم مشهور است

این هتل در نزدیکترین .

شما با هزینه‌ای مناسب و مقرون به صرفه می‌تواننید در این هتل اقامت کنید و به تماشای دیدنی‌های جنوب ایران بروید. در سفرتان به قشم یک روز را به همراه راهنماهای محلی به تماشای دره ستارگان بروید و یا جنگل‌های حرا را ببینید و با کمک همان قایق‌های دوست‌داشتنی محلی به جزیره هنگام بروید. جزیره‌ای کوچک اما بسیار زیبا در نزدیکی قشم که برای خوشگذرانی مکان مناسبی است.

به همراه خانواده‌تان به تماشای رقص دلفین‌های خلیج فارس هم بروید و این‌بار طلوع آفتاب را از روی قایق تماشا کنید و بهترین عکس‌های سفرتان را ثبت کنید.

این روزها، فرصت مناسبی برای سفر به جنوب ایران است و برای همین با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر می‌توانید این آخر هفته را میهمان تور قشم باشید.

منبع : ویرلن

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها