عربستان قیمت نفت خود را به شدت کاهش داد

کد خبر: 981247

پس از اینکه توافق کاهش تولید اوپک با روسیه به موفقیت نرسید، عربستان قیمت رسمی فروش انواع نفت خود برای فروش به مشتریان در ماه آوریل را کاهش داد.

عربستان قیمت نفت خود را به شدت کاهش داد

خبرگزاری فارس: به نقل از رویترز، پس از اینکه توافق کاهش تولید اوپک با روسیه به موفقیت نرسید، عربستان قیمت رسمی تمامی انواع نفت خود برای فروش به تمام مشتریان و مقاصد در ماه آوریل را کاهش داد.

شرکت دولتی آرامکو در بیانیه‌ای اعلام کرد، قیمت نفت سبک خود را برای فروش به آسیا در ماه آوریل را با تخفیف ۳.۱۰ دلار نسبت به متوسط قیمت عمان/دبی تعیین کرده است که ۶ دلار از قیمت هر بشکه در ماه مارس کمتر است.

این شرکت قیمت نفت سبک خود را برای فروش به آمریکا در ماه آوریل را با تخفیف ۳.۷۵ دلار نسبت به ASCI تعیین کرده است که نسبت به ماه مارس ۷ دلار ارزان‌تر است.

همچنین این شرکت قیمت این نوع نفت برای فروش به شمال شرق اروپا را با تخفیف ۱۰.۲۵ دلاری نسبت به نفت برنت تعیین کرده است که ۸ دلار از مارس ارزان‌تر است.

پس از اینکه مسکو از کاهش بیشتر تولید نفت حمایت نکرد، توافق سه ساله اوپک و روسیه در روز جمعه به پایان رسید.

قیمت نفت از ترس، سقوط دوباره قیمت نفت نظیر سال ۲۰۱۴، حدود ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داد. در آن زمان، عربستان و روسیه با تولیدکنندگان نفت شیل آمریکا بر سر سهم از بازار رقابت می‌کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها