لوکس‌ترین تورهای جنوب شرق آسیا با آویسا

کد خبر: 983315
لوکس‌ترین تورهای جنوب شرق آسیا با آویسا

در میان مسیرهای مختلف جنوب شرق آسیا، مسیرهای لاکچری قرار گرفته که علیرغم ضعف اقتصادی کشورهای‌شان، توانسته‌اند در حوزه‌ی توریسم بسیار لوکس جلوه کنند. آژانس آویسا در این‌جا دو مورد از بهترین‌های این نوع از مقاصد را به شما معرفی می‌کند تا در زمان برنامه‌ریزی سفر سال ۹۹ مد نظر داشته باشید.

تور بالی؛ هتل‌های لوکس و طبیعت رویایی

تور بالی در همه جای جهان به عنوان مقصدی لاکچری شناخته می‌شود. برای بسیاری افراد شاید چنین تصور شود که همه‌ی جنبه‌های این جزیره لوکس بوده و از سفر به آن بترسند یا برعکس در زمان حضور در آن با چیزی متفاوت از ذهنیت‌شان مواجه شوند. واقعیت آن است که بالی، یک جزیره با ساکنان محلی‌ست که از نظر اقتصادی چندان پیشرفته نیستند و در بسیاری مواقع اقامت‌گاه‌ها در روستاها ساخته شده‌اند و شیوه زندگی روستایی، چندان لوکسی ندارند. اما آنچه این مسیر را در این موضوع شهره کرده است، اقامت‌گاه‌ها و همچنین خدماتی لاکچری‌ست که به مسافران عرضه می‌شود.

لوکس‌ترین مناطق در تور بالی

در میان مناطق بالی، یکی از بخش‌هایی که هتل‌های سوپر لاکچری در آن ساخته شده است، منطقه‌ی جنگلی اوبود است. تمامی برندهای مشهور نظیر فورسیزن، ریتزکارتون، هیلتون و بسیاری دیگر در این منطقه‌ی روستایی اقامت‌گاه‌هایی دارند که نمونه‌شان در دیگر نقاط جهان یافت نمی‌شود، چرا که این منطقه بکر و دست‌نخورده فقط هتل‌هایی را در خود جای داده که خدمات‌شان برای سکوت، آرامش و استراحت فراهم شده است. شاید بالی بیشتر با سواحل رویایی‌ش شناخته شده باشد اما توصیه ما آن است که در سفر به بالی، صرفاً به ساحل اکتفا نکنید و ۲ تا ۳ شب از زمان اقامت خود را به اوبود اختصاص دهید تا در آرامشی بی‌پایان و وصف ناپذیر غرق شوید.

لوکس‌ترین تورهای جنوب شرق آسیا با آویسا

از میان مناطق ساحلی که دور تا دور بالی را پوشانده است، برخی مناطق هستند که هم از نظر کیفیت ساحل و هم از نظر اقامت‌گاه‌هایی که در آن‌ها ساخته شده است، بسیار ویژه‌اند. مهم‌ترین ویژگی این مناطق خلوتی و دنج بودن آن‌هاست و این کمک می‌کند تا مسافران در آرامش و آسایش یک تعطیلات کم‌نظیر را در کنار ساحلی که کمتر کسی به آن دسترسی دارد، سپری کنند. ۳ منطقه‌ی ویژه که در جنوب بالی واقع شده‌اند، مناطق جیمباران، اولواتو و نوسا دوآ هستند. از نظر نوع ساحل این مناطق با هم متفاوتند و برندهای متفاوتی نیز در هر کدام اقدام به تاسیس هتل کرده‌اند. به عنوان نمونه اولواتو یک منطقه‌ی صخره‌ای‌ست و اکثر هتل‌ها بر روی ارتفاع واقع شده‌اند. علیرغم عدم دسترسی مستقیم به ساحل چشم‌انداز این هتل‌ها می‌تواند هر فردی را مدهوش کند به‌خصوص اگر هتل بر روی صخره با استخر مشرف به اقیانوس باشد.

آژانس آویسا توصیه می‌کند تا در زمان برنامه‌ریزی برای سفر سال ۹۹ خود، اگر به مقصدی لوکس و بی‌نظیر می‌اندیشید حتماً بالی را در لیست خود داشته باشید.

تور ویتنام؛ کشتی کروز و چشم‌اندازهای هوش‌ربا

اگر چه بالی هم برای مسافران چندان شناخته شده نیست، اما شهرت آن به‌خصوص به عنوان تور لاکچری برای بسیاری جا افتاده است. اما شاید بسیاری حتی ندانند که تورهای مقصد ویتنام از ایران برگزار می‌شود چه به آن که در مورد تورهای لاکچری ویتنام اطلاعات کاملی داشته باشند. اگرچه کشور ویتنام چندان پیشرفته نیست اما سرعت رشد آن بسیار زیاد بوده و در حوزه‌ی توریسم، به واسطه‌ی پتانسیل‌های بی‌مانندش، توانسته رتبه بیشترین سرعت رشد تعداد گردشگر را به دست بیاورد که این نشان‌دهنده‌ی جذاب بودن این مسیر، برای مسافران مختلف با سلیقه‌های متفاوت است. شک نکنید که در یک دهه‌ی آینده، ویتنام به عنوان یکی از مهم‌ترین مقاصد جنوب شرق آسیا مطرح خواهد بود و در کنار تایلند و مالزی در این زمینه قرار خواهد گرفت.

لوکس‌ترین مقاصد در تور ویتنام

در میان شهرهای توریستی ویتنام، برخی مقاصد با امکانات لوکس ساخته و طراحی شده‌‌اند. یکی از مهم‌ترین این مقاصد، خلیج هالونگ است. به واسطه‌ی آن که این مقصد شکل خاصی از جاذبه‌ی طبیعی‌ست که نیاز به گردش در آب‌های خلیج و دیدن تپه‌ها و غارها و سواحل را دارد، مسافران ۱ یا ۲ شب را در Qy2Sm4Ae0 خواهند گذراند. کشتی‌های کروز این مقصد رده‌های مختلفی دارند و کشتی پارادایز یکی از لوکس‌ترین این کشتی‌های کروز در این منطقه است. اگر برای اولین بار به این مقصد سفر می‌کنید، حتماً این مقصد را در برنامه‌ی خود قرار دهید.

لوکس‌ترین تورهای جنوب شرق آسیا با آویسا

اما بخش شرقی این کشور که بسیار وسیع است به طور کامل ساحلی‌ست. بخش‌های زیادی از آن که سواحلی شنی با شن‌های سفید و درخشان داشته‌اند، برای مسافران بهینه‌سازی شده‌اند و هتل‌های لوکسی در آن‌ها ساخته شده‌اند. شهرهای فان‌تیت، نهاترانگ، موی‌نه و مهم‌تر از همه دانانگ از این‌گونه مقاصد هستند که برندهای مطرح جهانی در ساحل‌های آن اقامت‌گاه‌های لوکسی را ساخته‌اند.

باید دقت کنید که پروازها به این مسیرهای لوکس، به صورت مستقیم نیستند و همین سبب می‌شود تا مسافران شهرهای دیگری را هم ببینند که بسیار زیبا و مملو از جاذبه‌های گردشگری فراوانند. هانوی و هو شی مین به عنوان مشهورترین مقاصد ویتنام از این دسته هستند.

آژانس آویسا برای کسانی که قصد غرق شدن در طبیعی زیبا با امکاناتی لوکس و بی‌نظیر هستند، تور ویتنام را پیشنهاد می‌کند.

منبع : ویرلن

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها