۵ روش برای اعلام رقم کنتور گاز به شرکت ملی گاز

کد خبر: 988768

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تهران گفت: قرائت کنتور‌های گاز خانگی و تجاری به منظور پیشگیری از انتقال کرونا، توسط خود مشترکین انجام شده و به سامانه ۲۰۰۰۱۷۰۷ ارسال شود؛ در غیر این صورت، صورتحساب‌های دوره مزبور بر اساس مصرف مشابه سال گذشته صادر خواهد شد.

۵ روش برای اعلام رقم کنتور گاز به شرکت ملی گاز

خبرگزاری فارس: امیرحسین جاودان رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تهران در پاسخ به سوژه فارس من با عنوان «بخشش قبض آب و برق و گاز مشترکان در دوران قرنطینه خانگی» با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری درباره این موضوع در حیطه اختیارات شرکت ملی گاز نیست، در پاسخی مکتوب به اقدامات پیشگیرانه شرکت ملی گاز برای مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخت.

* نحوه صدور صورتحساب گاز طبیعی

روابط عمومی شرکت گاز استان تهران در پاسخ به پرسش مخاطبان فارس اعلام کرد: با عنایت به شیوع ویروس کرونا، از تاریخ ۲۲/۱۲/۹۸ براساس مجوز مدیر محترم گازرسانی شرکت ملی گاز ایران تا اطلاع ثانوی، قرائت کنتور‌های خانگی و تجاری به منظور پیشگیری از انتقال این بیماری انجام نمی‌شود. در این راستا با بهره‌گیری از خدمات غیرحضوری نظیر سامانه پیامکی و اعلام این موضوع به مشترکین از طرق مختلف ارتباط جمعی، مقرر شد تا مشترکین با ارسال شماره اشتراک و ارقام سیاه رنگ شماره‌انداز کنتور به سامانه پیامکی اعلام شده، نسبت به این موضوع اهتمام ورزند.

در همین راستا صورتحساب‌های (قبض) مشترکینی که رقم کارکرد کنتور خود را اعلام نموده‌اند پس از صحت‌سنجی کارکرد اعلامی، صرفا به صورت پیامکی برای ایشان ارسال می‌گردد.

چنانچه مشترک ارقام کنتور خود را به این شرکت اعلام ننماید، صورتحساب‌های دوره مذبور بر اساس مصرف مشابه سال گذشته صادر و از طریق پیامک برای ایشان ارسال خواهد شد.

در صورت عادی شدن شرایط موجود برای مراجعه مجدد مامورین قرائت کنتور، مطابق روال گذشته نسبت به ثبت ارقام و مراجعه حضوری اقدام خواهد شد. شایان ذکر است که مشترکین شرکت گاز استان تهران می‌توانند از طرق ذیل برای اعلام رقم کنتور خود اقدام نمایند.

۱. تلفن گویای شرکت گاز استان تهران به شماره ۴-۸۱۹۷۲۵۰۱،

۲. شماره تلفن ۱۷۹۲،

۳. با ارسال رقم کنتور # شماره اشتراک به طور مثال ۶۰۳۷ # ۳۰۲۹۳۸۳۷۵۷ (از چپ به راست) به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۷۰۷،

۴. مراجعه به سایت شرکت گاز استان تهران به آدرس اینترنتی www.tehrangasco.ir

۵. از طریق اپلیکیشن شرکت گاز استان تهران (دریافت اپلیکیشن از طریق سایت)

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها