کشتی آرای: حباب سکه ۳۵۰ هزار تومان شد

کد خبر: 993029

کشتی‌آرای از افزایش تقاضا برای خرید طلای خام و سکه توسط مردم خبر داد و گفت: اتفاق مهمی که در بازار رخ داده این است که قیمت دلار و طلای جهانی ثابت بوده، ولی قیمت سکه درحال افزایش است.

کشتی آرای: حباب سکه ۳۵۰ هزار تومان شد

خبرگزاری تسنیم: محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت:‌اتفاق مهمی که امروز در بازار رخ داده و باعث افزایش حباب سکه نیز شده، افزایش قیمت سکه باوجود ثبات قیمت ارز و طلای جهانی است.

وی افزود: قیمت سکه درحالی از ۶ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان عبور کرده که قیمت ارز و طلای جهانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز پنج‌شنبه تغییر خاصی نداشته و تقریباً ثابت بوده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه تقاضا برای خرید سکه و طلای خام توسط مردم زیاد شده است، گفت: بنظر می‌رسد افرادی که نمی‌توانند وارد بورس شوند، سرمایه‌های خرد را وارد بازار طلا و سکه کرده‌اند.

کشتی آرای با تأکید بر ورود سرمایه‌های خرد به بازار طلا و سکه تصریح کرد: افزایش تقاضا باعث افزایش حباب قیمت سکه شده است؛ هم اکنون حباب سکه طرح جدید ۳۵۰ هزار تومان است.

هم اکنون هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم ۶ میلیون و ۶۰۰ تومان در بازار طلا و سکه معامله می‌شود.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان تعیین شده و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۵۹ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۷۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۷۰۳ دلار معامله می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها