دوستان نفرین شده!

کد خبر: 1181396

سریال«فرندز» (دوستان) با گروهی از بازیگران درخشان و شوخ طبعی خاص شان به یکی از نمادین ترین کمدی‌های تمام دوران تبدیل شد. با این وجود، علیرغم آن که شش ستاره این سریال برای ده فصل طرفداران شان را خنداندند در زندگی شخصی با تراژدی و مشکلات سلامتی و دل شکستگی‌های بسیاری مواجه شدند.

دوستان نفرین شده!

طرفداران سریال فرندز تا جایی پیش رفته اند که می‌گویند «نفرین دوستان» وجود دارد؛ چرا که بازیگران آن سریال در طول زندگی با رنج و آزار زیادی مواجه شدند.

در هفته جاری متیو پری بازیگر نقش چندلر در سریال فرندز اعتراف کرد که در نتیجه سال‌ها سوءمصرف مواد مخدر نزدیک بود، بمیرد و پس از ترکیدن روده بزرگ مجبور به استفاده از کیسه کولوستومی به مدت ۹ ماه شد.

این ستاره ۵۳ ساله که ۱۵ بار در دوره توانبخشی برای ترک اعتیاد شرکت داشته در کتاب خاطرات تازه خود دهه‌ها سوء مصرف مواد مخدر خود را فاش کرده و می‌گوید که چگونه در مقطعی به مدت دو هفته دچار کما شد.

متیو به مدت پنج ماه در بیمارستان بستری بود و برای نجات جان اش مبارزه کرد و پزشکان به خانواده اش گفتند که او دو درصد شانس زنده ماندن دارد.

او در هفته جاری به مجله پیپل گفت: «من را روی دستگاهی به نام دستگاه ECMO گذاشتند که تمام تنفس را برای قلب و ریه‌های شما انجام می‌دهد. گفته بودند هیچ کس تاکنون از آن دستگاه جان سالم به در نبرده است».

مبارزه متیو با سوء مصرف مواد مخدر در سن ۲۴ سالگی آغاز شد. زمانی که او برای بازی در سریال فرندز انتخاب شده بود. او گفته است در مقطعی زمانی که در سریال بازی می‌کرد روزانه ۵۵ عدد ویکودین (دارویی که ترکیبی از استامینوفن و هیدروکودین است؛ م.) مصرف کرده بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها