دوره اشتغال محور آموزش پاکسازی پوست در آموزشگاه رحیمی فرد

کد خبر: 1134466

 دوره آموزش پاکسازی پوست یکی از دوره های آموزشی پرطرفدار در بین هنرجویان است. بیشتر افراد به طور فزاینده‌ای از محصولات مراقبت از پوست بر روی پوست خود استفاده می‌کنند اما از ابتدایی ترین و ضروری ترین مرحله روتین زیبایی پوست یعنی پاکسازی صرف ‌نظر می‌کنند. با توجه به اینکه پوست در طول روز در معرض مواد مختلف از لوازم آرایش گرفته تا عرق و ذرات ریز موجود در محیط قرار می گیرد ، پاکسازی پوست می‌تواند از اثرات مخرب این آلودگی ها های ناخواسته پوست را محافظت کند. با پاکسازی ، پوست شفاف شده و هیدراتاسیون آن افزایش می‌یابد و در نتیجه پوست جوان و شاداب مانده و اثرات پیری پوست به تعویق می‌افتد.

پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی پوست یک روش آرایشی ، زیبایی و بهداشتی برای مراقبت از پوست است که طی آن سلول های مرده پوست برداشته شده و تمام آلودگی‌های پوست و مواد زائد دیگر از روی پوست پاک می شود و در انتها با آبرسانی و تغذیه پوست، پوست تقویت و شاداب می شود.

به عبارت دیگر پاکسازی پوست ، درمانی است که با برداشتن آسیب دیده ترین لایه خارجی پوست به بازیابی پوستی جوان و زیبا کمک نموده و ظاهری سالم در زیر پوست ایجاد می‌کند و همچنین منجر به رشد سلول‌های جدید و سالم پوست می‌ گردد.

با گذشت زمان لایه‌های بیرونی پوست شروع به ساییدگی و پارگی ناشی از افزایش سن و عوامل محیطی به شکل چین و چروک، اسکار ، لکه های پیری و تغییر رنگ می‌کنند . اما پاکسازی‌ پوست به معکوس کردن این علائم کمک نموده و پوستی سالم و جوان به ارمغان می آورد.

به طور کلی می توان توسط سه روش خانگی، آرایشگاهی و پزشکی پوست را پاکسازی نمود. در هر یک از این روش ها از موارد مختلفی می شود به طوری که در روش های خانگی معمولاً پوست به صورت سطحی پاکسازی شده و از ماسک های خانگی برای این امر استفاده می شود و در آرایشگاه ها با استفاده از ماساژ ،دستگاه بخور و کرم های خاص ، پوست در سطح متوسط پاکسازی می گردد . اما اگر قصد داشته باشید پوست را به صورت عمیق پاکسازی کنید باید این کار را توسط روش های پزشکی و کلینیکی انجام دهید که با استفاده از دستگاه ها و مواد مختلف و توسط پزشک به صورت تخصصی انجام می ‌شود.

دوره آموزش پاکسازی پوست

آنچه در دوره آموزش پاکسازی پوست آموزش داده می شود 

هنرجویان در دوره آموزش پاکسازی پوست موارد زیر را به صورت تخصصی آموزش می بینند. هنرجویان پس از گذراندن این دوره در امور مربوط به پاکسازی پوست مهارت پیدا نموده و می توانند با معرفی به فنی حرفه‌ای و گذراندن آزمون های این مرکز به طور حرفه‌ای وارد بازار کار شوند.

- آشنایی با شناخت انواع پوست ها از جمله پوست چرب، خشک و ترکیبی

- چگونگی آبرسانی به پوست و اکسیژن رسانی به آن

- شناخت انواع دستگاه های مخصوص پاکسازی پوست مانند دستگاه میکرودرم، هیدرودرم و میکرونیدلینگ و نحوه کار با آن ها

- از بین بردن جای جوش ، بستن منافذ و حذف لکه های پوستی ناشی از آبله مرغان

- آموزش ساخت انواع ماسک و اسکراب های گیاهی و ژله‌ای برای پوست های مختلف

- نحوه انجام پارافین تراپی پوست صورت توسط دستگاه

- لایه برداری کردن سطحی و عمقی از پوست

- ماساژ صورت

- آشنایی با روش اتوی صورت یا التراسونیک و نحوه انجام آن

- آشنایی کامل و استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه

- پاکسازی کردن پوست با استفاده از دستگاه های مینی هایفو، مینی آراف و تونل ال ای دی

 بازار کار دوره های آموزش پاکسازی پوست 

با توجه به اینکه هنرجویانی که در دوره آموزش پاکسازی پوست شرکت می کنند در زمینه مراقبت از پوست صورت و زیبایی ، بصورت تئوری و عملی با فیزیولوژی، ایمنی، بهداشت و دستگاه های مختلف مورد استفاده برای این امور و نحوه کار با آن ها آشنا می شوند و در پایان دوره توانایی انجام کاملاً حرفه ای پاکسازی از پوست های مختلف مانند پوست چرب ، خشک و معمولی ،ساخت انواع ماسک ها و اسکراب های گیاهی و ژله ای را فرا می گیرند ، می توانند وارد بازار کار شده و از این راه برای خود درآمد کسب کنند.

این رشته همچنین علاوه بر درآمد بالایی که دارد به دلیل فعالیت در حوزه سلامتی و زیبایی مورد علاقه بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها بوده که باعث می شود بتوانند امور مربوط به پاکسازی و زیبایی پوست خود را نیز انجام دهند. به همین دلیل است که افراد زیادی تمایل به شرکت در دوره های آموزش پاکسازی پوست دارند.

دوره آموزش پاکسازی پوست را در آموزشگاه مریم رحیمی فرد بگذرانید 

دوره آموزش پاکسازی پوست در آموزشگاه مریم رحیمی فرد، تحت نظر اساتید برجسته این رشته ارائه می شود و هنرجو پس از گذراندن این دوره می‌توانند با کسب مدرک معتبر به عنوان دستیار در کلینیک و مطب های زیبایی و پوست مشغول به کار شوند.

علاوه بر این دوره آموزش منشی گری مطب ، دوره آموزش کمک های اولیه  و دوره نسخه پیچی و تکنسین داروخانه نیز در این آموزشگاه در بالاترین کیفیت برگزار شده و به هنرجویان پس از پایان دوره مدرک معتبر اعطا می‌شود.

برای شرکت در دوره های آموزشی ، با آموزشگاه مریم رحیمی فرد تماس بگیرید.

 تلفن مستقیم : 09366635530

www.maryamrahimifard.com 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها