خرید اکانت کلش اف کلنز و کلش رویال از Game-Stores.org

کد خبر: 1134754

امروزه بازی‌های اندرویدی برای کاربران جذابیت بسیار زیادی دارند. از آنجایی که اجرای این بازی‌ها در گوشی موبایل هوشمند ممکن است، افراد می‌توانند با اتصال به اینترنت در بازی‌های ویدئویی مورد علاقه خود حضور پیدا کنند. در این زمینه، برخی بازی‌های مشهور و پرطرفدار وجود دارند که هرکدام از جایگاهی ویژه در دنیای بازی‌های ویدئویی برخوردارند. دو بازی کلش آف کلنز و کلش رویال دو مورد از غول‌های فعال در این زمینه شمرده می‌شوند که توسط شرکت معتبر سوپر سل طراحی شده‌اند.

Game-Stores.org

 

با توجه به اینکه فرصت‌ها و قابلیت‌های ویژه تنها برای کاربران و اکانت‌های قدیمی فعال می‌شود، عمده افرادی که می‌خواهند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند ایجاد اکانت از صفر را گزینه‌ای مطلوب برای خود نمی‌بینند؛ چرا که رساندن یک اکانت 0 به مراحل قابل قبول و جذاب بسیار زمان‌بر است و می‌تواند تا مدت طولانی ادامه پیدا کند. در همین راستا، فروشگاه GameStores خرید اکانت کلش اف کلنز و کلش رویال را برای کاربران ایرانی ممکن ساخته است. برای آشنایی بیشتر با این فروشگاه و بازار اکانت بازی‌ها، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

خرید اکانت بازی

شاید از خودتان بپرسید که خرید اکانت یک بازی به چه صورتی می‌تواند انجام بگیرد. این کار بین گیمرهای ایرانی و خارجی شدیدا رواج دارد و یک گزینه برای تمامی کاربران در حین آغاز فعالیتشان است؛ چرا که مسلما هیچ‌کسی به دنبال این نیست که وقت خود را در مراحل خسته‌کننده و سطح پایین تلف کنند. چنانچه شما هم می‌خواهید از همان ابتدای فعالیتتان فرصت استفاده از جذاب‌ترین قابلیت‌ها و حضور یافتن در بزرگ‌ترین رقابت‌ها را داشته باشید، باید به صورت جدی به گزینه خرید اکانت فکر کنید.

کاربرانی که وقت خود را تا مدت طولانی برای فعالیت و ارتقا اکانت خود صرف کرده‌اند، بعد از مدتی تصمیم به فروش اکانت خود می‌گیرند. در مواقعی مشاهده شده که کاربر بیش از 3 سال برای ارتقا سطح اکانت خود تلاش کرده و سپس آن را به فرد دیگری در ازای دریافت مبلغی می‌فروشد. این اتفاق در تمامی بازی‌‎های ویدئویی مشهور رایج است و بازار خرید و فروش اکانت بازی‌های برتر جهان را می‌توان در دنیای دیجیتال مشاهده کرد.

بعد از اینکه اکانت بازی مورد نظر خودتان را خریداری کردید، فروشنده به شما مشخصات و رمز اکانت را می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها وارد اکانت بازی شوید. این کار پروسه کوتاه و پیچیدگی بسیار کمی دارد؛ زیرا تنها کاری که باید انجام دهید، وارد کردن اطلاعات ارائه شده از اکانت در داخل نرم افزار بازی است. برای افزایش آگاهی، در ادامه توضیحاتی از نحوه خرید اکانت کلش اف کلنز و کلش رویال را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

خرید اکانت Clash Of Clans

خرید اکانت Clash Of Clans

بازی کلش آف کلنز از جمله بازی‌هایی است که خشونت زیادی دارد و افراد باید برای کسب پیروزی در آن، نسبت به ویران کردن قبیله‌ها و تسلیحات یکدیگر اقدام کنند. اصلی‌ترین دلیل جذابیت این بازی برای گیمرها، شخصیت‌هایی است که توسط شرکت سوپر سل طراحی شده‌اند. افرادی که می‌خواهند به قبیله رقبای خود هجوم ببرند، می‌توانند این شخصیت‌های جنگی را گرد هم جمع آورده و آن‌ها را برای انهدام تجهیزات دشمن هدایت کنند.

هرچقدر سطح اکانت کلش آف کلنز در بازی بالاتر باشد، کاربر می‌تواند به شخصیت‌های بیشتر و قدرتمندتری دست پیدا کند. از این رو، قدرت هر شخصیت کلش آف کلنز مستقیما به سطح آن بستگی دارد؛ بنابراین کاربری که پول درون برنامه‌ای بیشتری را با ارتقا لول این شخصیت‌ها صرف کرده باشد، قدرت بیشتری در حملات خواهد داشت. همین عامل، به تنهایی باعث شده تاbuy cheap CoC accounts  به اقدامی متداول و رایج بین کاربران تبدیل شود.

شما قادر هستید تا با بررسی و ارزیابی اکانت‌های مختلف، موارد ارزان و ارزشمند را انتخاب کنید. خوشبختانه این امکان برای تمامی کاربران ایرانی وجود دارد که اکانت کلش اف کلنز دلخواه خود را با ارزان‌ترین قیمت ممکن خریداری کنند. البته برای اینکه این اکانت را بیابند، نیازمند جستجو و بررسی اکانت‌های مختلف موجود در دنیای دیجیتال خواهند بود. فروشگاه GameStores بهترین منبع برای بررسی اکانت‌های مختلف کلش اف کلنز است که پلتفرم بررسی حساب‌های کاربری متنوع را برای کاربران فعال می‌‎سازد.

خرید اکانت Clash Royale

خرید اکانت Clash Royale

کلش رویال بازی دیگری است که شرکت سوپر سل آن را طراحی کرده و در حال حاضر آن را پشتیبانی می‌کند. موفقیت بازی کلش اف کلنز در دنیای دیجیتال به قدری بود که سوپر سل را متقاعد کرد می‌تواند با طراحی کلش رویال، بخش بزرگ دیگری از کاربران را به سوی خود جذب کند؛ به همین دلیل دو بازی کلش اف کلنز و کلش رویال با یکدیگر شباهت دارند. این شباهت‌ها به قدری مشابه هستند که حتی کاربران ناآشنا به هرکدام و شرکت سوپر سل نیز می‌توانند ارتباط عمیق هر دو را تشخیص دهند.

تمامی شخصیت‌هایی که در بازی کلش اف کلنز وجود دارند، در کلش رویال نیز قابل رویت هستند. البته در بازی کلش رویال، برخلاف کلش اف کلنز، کاربران نمی‌توانند به قبیله رقبای خود اتک بزنند؛ بلکه یک نبرد دو طرفه با دشمنان خود آغاز می‌کنند که هرکدام باید با تسلیحات نظامی و پیاده نظامی که در اختیار دارند، به یکدیگر آسیب وارد کنند. در نهایت بازیکنی که بتواند تسلیحات و قرارگاه‌های نظامی دشمن خود را منهدم کند، پیروز بازی خواهد بود.

در این بازی نیز تعداد شخصیت‌هایی که استفاده از آن‌ها برای کاربران فعال شده، معیاری مهم برای همگی است. در ابتدای بازی که فرد اکانتی جدید در بازی کلش رویال ایجاد می‌کند، کم کم قابلیت استفاده از شخصیت‌هایی را کسب می‌کند که می‌تواند از آن‌ها در میدان‌های نبرد بهره ببرد. با توجه به دشوار بودن به دست آوردن امکان استفاده از این شخصیت‌ها و شانسی بودن شرایط آن، کاربران buy safe and cheap clash royale account را یکی از اولویت‌های برجسته برای خود می‌دانند.

همه افراد قادر هستند تا اکانت‌های کلش رویال به فروش گذاشته شده در فروشگاه‌های آنلاین مختلف را بررسی کرده و مورد مناسب را برای خود بخرند. در هرکدام از این آگهی‌ها، مشخصات و کاراکترهای فعال‌سازی شده در اکانت شرح داده می‌شوند که هرکدام پارامتری ارزشمند و کاربردی برای شما هستند. این بستر برای شما مهیا شده که یک اکانت با شخصیت‌های دلخواه خودتان انتخاب کنید و با آن در فضای رقابتی کلش رویال حضور یابید.

چرا باید اکانت بازی خریداری کنیم؟

حال که با نحوه خرید اکانت در دو بازی کلش رویال و کلش اف کلنز آشنا شدید، بهتر است بدانید این کار چه مزایایی برای شما دارد. بدون شک اگر خرید اکانت برای کاربران مزایایی به همراه نداشت، این کار به هیچ وجه در بین کاربران علاقمند رواج نمی‌یافت؛ چرا که به هر حال خرید اکانت برای کاربران هزینه دارد و خودشان داوطلبانه حاضر به پرداخت این هزینه هستند.

همان ‌طور که می‌دانید، ساخت یک اکانت باعث می‌شود تا بستر آغاز فعالیتتان بدون هیچ امکانات و قابلیتی مهیا گردد؛ بنابراین اوایل این بازی برایتان بسیار طاقت‌فرسا خواهد بود و نمی‌توانید نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید. با توجه به اینکه احتمالا شما فقط اوقات فراغت خود را به فعالیت در این بازی‌ها می‌پردازید، این زمان برای شما بسیار ارزشمند است و نمی‌خواهید آن را به خسته‌کننده‌ترین بخش این بازی‌ها اختصاص دهید؛ به همین دلیل خرید اکانت بازی برای شما تبدیل به یک گزینه برجسته می‌شود.

کاربران دیگری که زمان خود را تا طولانی مدت به ارتقا اکانت بازی خود صرف کرده‌اند، عموما پس از مدتی آن را به فروش می‌گذارند. بدون شک این کاربران نهایت تلاش خود را کرده‌اند تا اکانت خود را ارتقا داده و آن را به بالاترین سطح ممکن برسانند؛ بنابراین مطمئن باشید که خرید اکانت بازی برای شما صرفه اقتصادی دارد و نهایت جذابیت و هیجان را برایتان رقم خواهد زد.

خوشبختانه تنوع این اکانت‌ها باعث شده تا افراد علاقمند گزینه‌های فراوانی برای خرید داشته باشند. اگر نیم‌نگاهی به فروشگاه‌های اکانت بیندازید، متوجه می‌شوید که افراد با توانایی مالی مختلف می‌توانند بهترین اکانت را برای خود بخرند؛ زیرا از زمانی به بعد، کاربران به سمت فروش اکانت خود سوق یافتند تا درآمدی جزئی در این زمینه به دست بیاورند. شما می‌‌توانید از این فرصت بی‌سابقه استفاده کنید و صاحب اکانت‌هایی ارزشمند و حائز اهمیت در تمامی بازی‌ها، از جمله کلش اف کلنز و کلش رویال شوید.

اکانت بازی‌ها را از کجا بخریم؟

اکانت بازی‌

از آنجایی که تقاضا برای خرید و فروش اکانت کلش رویال و کلش اف کلنز در جهان بسیار بالاست، پلتفرم‌های مختلفی این امکان را در اختیار کاربران خود می‌گذارند تا خرید و فروش را از بستر آن‌ها انجام دهند. مسلما این پلتفرم‌ها همگی به صورت آنلاین و با اتصال به اینترنت قابل استفاده هستند؛ چراکه اکانت بازی یک محصول دیجیتالی است که ساختار فیزیکی ندارد. پس اگر به خرید اکانت کاربران دیگر یا فروش اکانت خودتان تمایل داشتید، می‌توانید از این سایت‌های شناخته شده استفاده کنید.

امروزه می‌توان سایت‌های ایرانی و خارجی را رویت کرد که هرکدام فعالیتی گسترده در این زمینه دارند. سایت‌های خارجی که در زمینه خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز و کلش رویال فعالیت می‌کنند، بهترین منبع برای کاربران از تمامی کشورها هستند؛ اما متاسفانه ایران جزو این کشورها نیست و استفاده از خدمات این سایت‌ها مسیر پر فراز و نشیبی برای کاربران ایرانی دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم وقتتان را به منظور پیدا کردن راه‌حل برای استفاده از خدمات سایت‌های خارجی هدر ندهید؛ زیرا سایت‌های ایرانی نیز می‌توانند این خدمات را به شما ارائه کنند.

فروشگاه‌های ایرانی که به صورت معتبر و رسمی در فضای اینترنتی کشور فعالیت می‌کنند، خدمات کاملی به کاربران خود ارائه می‌دهند. تعداد اکانت‌های موجود در این سایت‌ها به قدری بالاست که به کاربران اجازه می‌دهد گزینه‌ای دقیقا یکسان با معیارهای خود پیدا کنند؛ زیرا تنوع گزینه‌های آن‌ها حیرت‌انگیر است و امکان خرید را در اختیار تمامی کاربران با علاقه و توانایی مالی متفاوت می‌گذارند. اگر قصد خرید از این سایت‌های معتبر و شناخته شده را دارید، بخش بعدی این مطلب مختص شماست؛ زیرا در آن، قصد معرفی فروشگاه معتبر GameStores را داریم.

فروشگاه GameStores؛ مرجع خرید اکانت تمامی بازی‌های ویدئویی

GameStores

در این مطلب، سعی شد تا آگاهی شما در حوزه خرید اکانت بازی بالا برود. همان‌ طور که می‌دانید، دنیای بازی‌های ویدئویی یکی از داغ‌ترین بازارهای جهان است و مورد توجه میلیاردها کاربر در تمامی کشورها قرار دارد؛ بنابراین طبیعی است که خرید اکانت هرکدام از بازی‌ها برای کاربران ارزشمند بوده و همگی حاضر به صرف مبالغ نجومی برای به حداکثر رساندن هیجان و جذابیت بازی خود باشند. فروشگاه GameStores که شاید تا به اینجا مقداری با آن آشنا شده‌ باشید، منبع موثق خرید اکانت انواع بازی‌های ویدئویی مشهور است.

تیم اجرایی GameStores همواره قصد داشته تا پلتفرمی قابل اعتماد و در دسترس برای گیمرها مهیا سازد تا هر فرد ایرانی که تمایل داشته باشد، بتواند به سادگی خرید خود را از این سایت ثبت کند. البته این فروشگاه منبعی برای خرید اکانت تمامی بازی‌ها است و هر اکانت بازی که گیمر (Gamer) بخواهد، در فروشگاه GameStores موجود است و هیچ مانعی در مسیر خرید آن‌ها وجود ندارد. توصیه می‌کنیم حتما فضای سایت GameStores و محصولات موجود آن را بررسی کنید تا در صورت تمایل، خرید اکانت برایتان ساده شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها