خرید گوشی موبایل: آنلاین یا حضوری؟

کد خبر: 1123702

جوامع امروزی به حدی از لحاظ تکنولوژی درحال رشد هستند که با گسترش اینترنت مفهوم دادوستد و ارتباط جمعی بین انسان‌ها به طور کلی دگرگون شده و تغییر کرده است. مردم دیگر برای تامین نیازهای خود وقت کافی برای تحمل ترافیک شهری و مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها را ندارند. فروشگاه‌های اینترنتی به عنوان یک پدیده نوین تقریبا ده سال است که کار را برای مردم راحت کرده است. آن‌ها با خرید آنلاین، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در مدت کوتاهی در درب منزل یا محل کار دریافت می‌کنند. امروزه همه اقشار جامعه به گوشی‌های هوشمند دسترسی دارند؛ زیرا این وسیله ضروری برقراری ارتباط را راحت‌تر کرده است و مزایای بسیار زیادی دارد. مردم برای خرید گوشی بیشتر ترجیح می‌دهند که به فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنند. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای خرید گوشی از فروشگاه‌های اینترنتی صحبت کنیم‌.

خرید آنلاین گوشی

مزایای خرید گوشی آنلاین

  • خرید گوشی با قیمت‌های بهتر

یکی از مزایای خرید آنلاین گوشی این است که گوشی‌های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسند؛ زیرا هیچ واسطه‌ای بین خریداران و فروشندگان وجود ندارد که باعث افزایش قیمت‌ها شود. به عنوان مثال خریداران می‌توانند قیمت بهترین گوشی های سری آ سامسونگ را در چند فروشگاه اینترنتی مقایسه کنند و در نهایت از فروشگاهی خریداری کنند که این محصولات را با قیمت مناسب‌تری ارائه داده است. این در حالیست که برای مقایسه قیمت‌ها در خرید حضوری ساعت‌ها باید زمان صرف شود. بیشتر فروشگاه‌های آنلاین گوشی برای مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های ویژه و جشنواره‌هایی در نظر می‌گیرند و همه برندهای گوشی‌ را در آن بازه زمانی با قیمتی پایین‌تر به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

  • تنوع بسیار زیاد گوشی‌ها در خرید آنلاین

یکی دیگر از مزایای خرید گوشی از فروشگاه‌های اینترنتی این است که مشتری با کلکسیونی متنوع از گوشی‌ها با برندهای مختلف روبه‌رو است. برای پیدا کردن برند مورد نظر زمان زیادی صرف نمی‌شود و به راحتی می‌توان محصولات موجود در فروشگاه را از لحاظ قیمت، طرح، رنگ و مدل با هم مقایسه کرد. به عنوان مثال وقتی کسی به قصد خرید بهترین گوشی های سری آ سامسونگ وارد فروشگاه آنلاین می‌شود، همزمان می‌تواند ویژگی برندهای مشهور دیگر مانند اپل، سونی، هوآوری را نیز مورد بررسی قرار دهد و در نهایت محصولی را خریداری می‌کنند که از همه لحاظ مناسب باشد.

  • صرفه‌جویی در وقت خریداران

قبل از گسترش فروشگاه‌های اینترنتی و مورد اعتماد قرار گرفتن آن‌ها، مردم زمان زیادی را صرف می‌کردند که در شرایط مختلف ترافیک خیابان‌ها هر طور که شده به صورت حضوری برای خرید گوشی به فروشگاه‌ مورد نظر بروند و گوشی دل‌خواه خود را خریداری کنند. حتی گاهی اوقات ساعت‌ها در فروشگاه‌ها می‌چرخیدند و در پایان بدون اینکه گوشی مناسب پیدا کنند، با دست خالی به خانه برمی‌گشتند. برای ورود به فروشگاه‌های آنلاین گوشی دیگر لازم نیست ساعت‌ها پشت ترافیک باقی بمانید. فقط کافیست با چند کلیک ساده گوشی مورد نظر خود را پیدا کرده و در اسرع وقت آن را در درب منزل تحویل گرفت.

  • خرید گوشی بدون دردسر

معمولا وقتی افراد برای خرید یک محصول به بازار می‌روند، در زمان بازگشت به منزل متوجه می‌شوند که علاوه‌بر خرید گوشی، چیزهایی خریداری کرده‌اند که فعلا هیچ احتیاجی به آن‌ها نداشتند. مغازه‌داران در خرید حضوری با استفاده از ترفندهای مختلف طوری رفتار می‌کنند که مشتری‌ها نسبت به خرید محصولات تبلیغی ترغیب شوند‌. در خرید آنلاین گوشی خبری از خریدهای دیگر نیست؛ زیرا خریدار فقط به فروشگاه‌های اینترنتی موبایل مراجعه می‌کند و از بین محصولات متنوع بدون دردسر و صرف وفت اضافه یکی را انتخاب می‌کند.

  • خرید گوشی و ارسال آن به عنوان هدیه

امروزه افراد برای ارسال هدیه به مناسبت تولد دوستان، سالگرد ازدواج و مناسبت‌های مختلف، گوشی را به عنوان هدیه انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال وقتی دوست شخصی در شهری دور زندگی می‌کند، به راحتی می‌تواند یک گوشی را به صورت اینترنتی خریداری کند و در زمان درج آدرس، آدرس منزل دوستش را وارد کند. گوشی خریداری شده به عنوان هدیه به آدرس دوست فرد ارسال خواهد شد. با این اتفاق می‌توان فهمید که با فروشگاه‌های اینترنتی دوری و فاصله هیچ معنایی ندارد.

  • دسترسی دائمی به فروشگاه اینترنتی

برای خرید گوشی از فروشگاه‌های اینترنتی هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و در طول شبانه‌روز هر ساعتی که بخواهید امکان خرید و بازدید از فروشگاه وجود دارد. این در حالیست که هیچ فروشگاه حضوری به صورت 24 ساعته در روزهای هفته حتی در جمعه‌ها و روزهای تعطیل باز نیست.

  • جستجوی راحت گوشی‌های کمیاب

در فروشگاه‌های اینترنتی مشتری‌ها می‌توانند به سادگی با وارد کردن برند، رنگ و مدل گوشی در قسمت جستجوی فروشگاه به سرعت آن را پیدا کنند و با گارانتی آن را خریداری نمایند. پیدا کردن برخی از گوشی‌های کمیاب در خرید حضوری سخت است و به زمان زیادی نیاز دارد؛ اما با قابلیت جستجوی راحت در فروشگاه آنلاین این مشکل وجود ندارد و گوشی‌های کمیاب به راحتی پیدا می‌شوند.

  • امکان رصد کردن وضعیت سفارش

در تمام فروشگاه‌های اینترنتی سیستمی طراحی شده است که مشتری‌ها بتوانند از زمان پرداخت پول، وضعیت سفارش خود را از لحظه ارسال گوشی تا دریافت آن به راحتی رصد کنند. با این ویژگی مشتری هیچ نگرانی نخواهد داشت و به فروشگاه اعتماد بیشتری دارد. بعضی از فروشگاه‌های معروف حتی ساعت و تاریخ ارسال گوشی را به مشتریان خود اطلاع می‌دهند.

  • شلوغ نبودن فروشگاه‌های اینترنتی

بارها پیش می‌آید که افراد برای خرید گوشی به صورت حضوری وارد یک فروشگاه موبایل می‌شوند و به دلیل شلوغ بودن بیش از حد فروشگاه از خرید منصرف شده و از فروشگاه خارج می‌شوند. این شلوغی‌ها بیشتر هنگامی اتفاق می‌افتد که فروشگاه‌ها تخفیف‌های مناسبتی ارائه داده باشند. در خرید آنلاین گوشی، مشتری‌ها با چنین مشکلی مواجه نیستند و به راحتی می‌توانند وارد سایت فروشگاه شده و خرید خود را در کم‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

در انتها اگر قصد خرید گوشی به صورت آنلاین را دارید می توانید از اینجا قیمت روز گوشی را مشاهده و بعد از بررسی اقدام به خرید کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها