پرطرفدارترین خواننده قرن ایران رو بشناس!

کد خبر: 1144007
پرطرفدارترین خواننده قرن ایران رو بشناس!

خوانندگان زیادی در ایران به فعالیت پرداخته اند و طی سال ها فعالیت، طرفداران مختص به خود را دارند. بسیاری از آنان در صفحات مجازی و سوشال مدیا با طرفداران خود در ارتباط هستند. در این مطلب بر اساس بررسی تعداد طرفداران و دنبال کنندگان خواننده های ایرانی در اینستاگرام توسط سایت پی اس ان موزیک ، 20 خواننده پر طرفدار ایرانی در قرن اخیر معرفی می شود.

20. امیر مقاره: امیر مقاره از اعضای گروه موسیقی ماکان بند می باشد. این گروه در سال 1395 شکل گرفت و به سرعت و با آهنگ "هر بار این درو" به شهرت زیادی رسیدند. امیر مقاره در سال 1374 متولد شده است. امیر مقاره یکی از پرطرفدارترین خواننده های ایرانی است که تعداد فالوورهای او در اینستاگرام به 2.2 میلیون نفر رسیده است.

19. مهدی احمدوند: مهدی احمدوند در سال 1370 در کرج متولد شده است. او به خواننده، ترانه سرا و تنظیم کننده ایرانی است. او اولین کنسرتش را در سال 1394 برگزار کرد. طرفداران این خواننده در اینستاگرام به حدود 2.2 میلیون فالور دارد.

18. گرشا رضایی: گرشا رضایی در سال 1363 متولد شده است. در ابتدا شروع فعالیت خود نوازندگی انجام می داد و تدریس موسیقی انجام می داد و به آهنگسازی مشغول بود. او از دوران نوجوانی نوازندگی را شروع کرد و سازهای مختلفی را می نوازد. گرشا رضایی این خواننده خوش صدا در اینستاگرام 2.5 میلیون فالوور دارد. برای دانلود آهنگ های گرشا رضایی به پی اس ان موزیک مراجعه کنید.

17. مسیح عدل پرور: مسیح عدل پرور در سال 1368 و در تهران متولد شده است. او همراه برادر خود در سال 1383  شروع به فعالیت در زمینه موسیقی پاپ کردند. مسیح با نام مسیح ap فعالیت می کردند.آن ها در سال 1395 توانستند مجوز اجرای زنده بگیرند. مسیح عدل پرور در اینستاگرام 2.5 میلیون طرفدار دارد.

16. آرش عدل پرور: آرش عدل پرور متولد 1369 در تهران است. آرش قبلا با نام هنری آرش AP فعالیت می کرد. آرش عدل پرور همراه برادر خود از نوجوانی در خارج از کشور به تحصیل موسیقی پرداختند. این دو برادر اولین کنسرت خود را در سال 1396 اجرا کردند. آرش عدل پرور در اینستاگرام با 2.6 میلیون فالور، از پرطرفدار ترین خواننده های ایرانی هستند.

15. احسان خواجه امیری: احسان خواجه امیری فرزند ایرج خواننده قدیمی ایران است. او در سال 1363 در تهران به دنیا آمد. او از کودکی شروع به یادگیری موسیقی کرد. اولین آلبوم احسان خواجه امیری با نام من و بابا بود که با موفقیت های زیادی همراه شد و آغازی شد به فعالین حرفه ای این خواننده. احسان خواجه امیری با 2.8 میلیون فالوور از پرطرفدارترین خواننده های ایران محسوب می شود.

14. محسن یگانه: محسن یگانه در سال 1364 در گنبد کاووس متولد شده است. او خواننده، نوزنده و ترانه سرای پرطرفدار ایرانی است. او اولین آهنگ خود را باهمکاری حامد هاکان و محسن چاوشی منتشر کرد. موزیک ویدیو "بهت قول میدم" در یوتیوب و شبکه های اجتماعی عنوان پربیننده ترین موزیک ویدیو ایرانی را از آن خود کرده است. این خواننده سبک پاپ در اینستاگرام 2.8 میلیون طرفدار دارد.

13. سیروان خسروی: سیروان خسروی در سال 1361 د رتهران متولد شد. او اصالتا کرد است. او زیرنظر کاوه یغمایی شروع به فعالیت موسیقی کرد و و به عنوان نوازنده کیبورد در ارکستر کاوه یغمایی اجرا داشت. آهنگ های سیروان خسروی در جهان مورد توجه  قرار گرفت. او در ادامه فعالیت هنریش در چندین فیلم و سریال نقش بازی کرده است. سیروان خسروی در اینستاگرام 3 میلیون طرفدار و فالوور دارد. برای دانلود آهنگ های سیروان خسروی به سایت پی اس ان موزیک مراجعه کنید.

12. بهنام بانی: بهنام بانی در سال 1366 و در دامغان متولد شده است. او از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده است. او در نوجوانی زیر نظر استاد محمد نوری به صورت حرفه ای به یادگیری موسیقی پرداخت. این خواننده سیبیلو و پرطرفدار در ایسنتاگرام 3.1 میلیون فالوور دارد.

11. حمید صفت: حمید صفت، رپر و ترانه نویس در سال 1382 در تهران به دنیا آمد. متاسفانه به جرم قتل پدر ناتنی خود چندین سال زندان رفت تا در سال 1400 آزاد شد. او با توجه به حاشیه های زیادی که در این چند سال اخیر داشته در اینستاگرام 3.4 میلیون فالوور جمع کرده است.

10. رضا بهرام: رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام در سال 1370 در یزد به دنیا امد. او به سرعت توانست نظر دوستداران موسیقی را به خود جلب کند و طرفداران زیادی پیدا کرد. او به صورت حرفه ای فوتبال بازی می کرد که با مصدویت او از دنیای فوتبال کناره گیری کرد و وارد دنیای موسیقی شد. او در سال 1398 اولین کنسرت خود را اجرا کرد. طرفداران این خواننده در اینستاگرام به 3.6 میلیون فالوور رسیده است.

9. مجید خراطها: مجید خراطها در سال 1364 در تهران به دنیا آمد. آهنگ های این خواننده بیشتر اجتماعی است. او غیر از خوانندگی نوازنده ویولون هم می باشد. او به دلیل تجویز اشتباه پزشک مشکلات زیادی در بینایی پیدا کرد. مجید خراطها در اینستاگرام 3.6 میلیون طرفدار دارد.

8. محسن ابراهیم زاده: محسن ابراهیم زاده در سال 1366 و در تربت حیدریه متولد شده است. او در کودکی شروع به قرائت قرآن می کرد. به تدریج وارد دنیای موسیقی شد و در 17 سالگی شروع به یادگیری و نوازندگی سازهای ایرانی کرد. او در سال 1394 اولین کنسرت خود را اجرا کرد. محسن ابراهیم زاده در اینستاگرام با 3.7 میلیون فالوور از پرطرفدارترین خواننده های ایران است.

7. فرزاد فرزین: فرزاد فرزین در سال 1360 و در تهران به دنیا آمد. در سال 1378 فعالیت حرفه ای خود را در زمینه موسیقی آغاز کرد. او همراه با خوانندگی و آهنگسازی به دنیای بازیگری نیز وارد شده است که نتیجه آن اجرای نقش در چندین فیلم و سریال می باشد. فرزاد فرزین در شبکه های اجتماعی هم طرفداران زیادی دارد بطوریکه صفحه او در اینستاگرام با 3.8 میلیون فالوور همراه است.

6. همایون شجریان: همایون شجریان پسر محمدرضا شجریان، خواننده موسیقی سنتی و نوازنده ساز های ایرانی در سال 1354 و در تهران متولد شده است. ار از سال 1370 همراه پدرش در کنسرت های بین المللی به عنوان خواننده و نوازنده حضور داشت. اولین آلبوم خود را در سال 1382 منتشر کرد. دو آلبوم همایون شجریان نامزد جایزه گرمی شد. همایون شجریان در اینستاگرام خود 3.9 میلیون فالور دارد.

5. رضا صادقی: رضا صادقی در سال 1358 و در استان هرمزگان به نیا آمد. این خواننده، آهنگساز و ترانه سرای موسیقی پاپ ایرانی در ابتدای فعالیت خود به تلاوت قرآن مشغول شد. عشقش به موسیقی او را به تدریج به سمت آهنگ سازی و خوانندگی سوق داد. آهنگ "مشکی رنگ عشقه" باعث شناخته شدن این  خواننده شد. رضا صادقی در صفحه شخصی خود 4.1 میلیون فالور دارد.

4. محسن چاوشی: محسن چاوشی خواننده آهنگساز و ترانه سرای ایرانی در سال 1358 در خرمهشر به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را همراه حامد هاکان و محسن یگانه در سال 1382 آغاز کرد. خوانندگی در فیلم علی سنتوری شهرت او را افزایش داد. محسن چاوشی دارای 4.3 میلیون فالوور در اینستاگرام است.

3. بابک جهانبخش: بابک جهانبخش در سال 1361 در آلمان به دنیا آمده است. نام اصلی او علی است. او خواننده ، نوازنده و آهنگساز و ترانه سرایی می کند. بابک جهانبخش اولین آلبوم خود را در سال 1382 منتشر کرد. او در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای 4.7 میلیون فالوور است. برای دانلود آهنگ های بابک جهانبخش به پی اس ان موزیک مراجعه کنید.

2. یاس: یاسر بختیاری با نام هنری یاس در سال 1361 و ر گیلان متولد شده است. یاس از سال 1380 شروع به فعالیت هنری خود کرد و توانست مجوز فعالیت خود را بگیرد. یاس یکی از قدیمیترین خواننده های رپ فارسی است. بیشتر آهنگ های یاس به موضوعات اجتماعی و اعتراضی بر می گردد. یاس با داشتن 8 میلیون فالوور در اینستاگرام دومین خواننده پرطرفدار ایرانی می باشد.

1. آرمین زارعی: آرمین زارعی با نام هنری آرمین 2afm در سال 1365 در تهران به دنیا آمد. این خواننده با سبک پاپ و رپ در ابتدا با خواننده هایی مثل رضایا، حسین تهی و امیر تتلو فعالیت خود را آغاز کرد. او در سال 1382 فعالیت هنری خود را آغاز کرد و توانست در سال 1398 مجوز فعالیت موسیقی خود را بگیرد. جالب است بدانید آرمین زارعی با داشتن 9.5 میلیون فالوور در اینستاگرام پرطرفدارترین خواننده قرن ایرانی می باشد.

با  فراگیر شدن اینستاگرام، این شبکه اجتماعی طرفدارهای زیادی را بین اقشار جامعه پیدا کرده است بطوریکه هر شخص می تواند هنرمند مورد علاقه خود را دنبال کند. با توجه به این مطلب که امکان دارد فالوورهای صفحات اشخاص واقعی نباشند، صرفا تعداد فالوورهای خوانندگان در اینستاگرام نمی تواند مبنی دقیقی بر پرطرفدار بودن آن شخص باشد. اما تعداد فالورهای اینستاگرام تنها منبع در دسترسی است که می توان طرفداران هر خواننده را با هم مقایسه کرد.

دانلود آهنگ های ایرانی از سایت پی اس ان موزیک امکان پذیر می باشد. همچنین  فول آلبوم و دیسکوگرافی خواننده های خارجی در سایت پی اس ان موزیک در دسترس خواهد بود.

مرجع: سایت  پی اس ان موزیک - psnmusic

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها