مشخصات موزر اصل آقایان

کد خبر: 1156191

ررسی ساختار فیزیکی و ظاهری موزر Moser:

اشاره شد که طراحی و شکل موزر بسیار خوش دست و حرفه ای انجام شده است، اما برخی افراد وزن آن را کمی سنگین می دانند، در حالیکه وزن این ماشین اصلاح در قبال خوش دستی و فرم آن اصلا فشاری به دست ها در زمان استفاده نخواهد آورد. در واقع وزن موزر به دلیل کیفیت موتور داخلی، جنس اصل تیغه ها و همچنین بدنه مقاوم و تا حدودی ضد ضربه آن است. بدنه موزر به گونه ای طراحی شده است تا علاوه بر اینکه بتواند در زمان های استفاده طولانی مدت حرارت ایجاد و ساطع شده از موتور را تحمل کند، در برابر ضربات احتمالی هم مقاوم باشد. از طرفی وزن آن جلوی لرزش زیاد را در زمان اصلاح گرفته که دقت اصلاح مخصوصا در قسمت شقیقه ها یا خط انداختن ریش صورت را افزایش میدهد.

با هر کدام از دست ها که بخواهید میتوانید در زمان اصلاح از موزر استفاده کنید، کلید ها و شاسی های تنظیم آن در موقعیتی قرار گرفته اند که در زمان اصلاح به راحتی و خیلی سریع بتوانید به همه آنها دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید. جنس بدنه به نوعی ساخته شده است که موها را به خود جذب نکرده و بعد از اصلاح بر خلاف تیغ ها که باید از برس برای تمیز کردن آن استفاده کنید، میتوانید خیلی راحت بدنه آن را تمیز کنید. طول سیم موزر حدود دو متر بوده و به راحتی میتوان در هر مکانی از آن استفاده کرد. جالب است بدانید تیغه های موزر حتی در استفاده های طولانی هم داغ نخواهد شد که آرایشگاه ها را به استفاده بیشتر از آن سوق می دهد. علاوه بر آن این تیغه ها ضد زنگ هستند. دقت کنید که این دستگاه قابل استفاده به صورت تر و خشک نیست و موها باید کاملا خشک باشند. در زمان اصلاح در صورتی که میخواهید موها را بلندتر از تیغه ها و یا حتی بلندتر از آخرین درجه اهرم کناری دستگاه کوتاه کنید، باید از شانه ای که همراه دستگاه است استفاده کنید. اگر میخواهید باز هم بلندتر از شانه فوق اصلاح نمایید میتوانید از بسته شانه هایی که به عنوان اشانتیون برای شما به همراه خود موزر ارسال کرده ایم استفاده کنید و در بین آنها شانه مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت فشاری و کشویی بر روی تیغه های موزر نصب کنید. حتی در زمانیکه شانه ای را بر روی دستگاه میگذارید میتوانید از اهرم برای افزایش بیشتر ارتفاع اصلاح موها استفاده کنید.

دقت کنید همانطور که در فروشگاه تهران تخفیف کالا توضیح داده شد برای افزایش عمر دستگاه خود در بازه های زمانی مختلف اقدام به روغن کاری تیغه ها کنید، بدین روش که چند قطره روغن بر روی تیغه ها ریخته و ماشین اصلاح را چند ثانیه روشن کنید تا روغن به همه جای آن پخش شود. هر زمان که روغن همراه آن تمام شد میتوانید از روغن هایی که برای چرخ خیاطی استفاده میکنند و در همه خرازی ها موجود است خرید کنید و با آن موزر را روغن کاری کنید. عدم روغن کاری دستگاه باعث صدماتی به آن خواهد شد که میتوان به عنوان نمونه به خشک شدن تیغه ها و ایجاد صدای خراش، کند شدن تیغه و عدم اصلاح صاف و یک دست اشاره کرد.

پیشنهاد خرید موزر:

اگر شما هم یکی از مردهای این مرز و بوم هستید، قطعا برای اصلاح و پیرایش صورت و سر یک ماشین اصلاح خوب لازم دارید، اگر میخواهید یک ماشین اصلاح تهیه کنید که سالیان طولانی شما را از خرید دیگر ماشین های اصلاح بی نیاز کند قطعا موزر مدل 1400 یکی از بهترین ها می باشد که برای اصلاح هر قسمتی از بدن قابل استفاده است. مهمتر اینکه این مشاین اصلاح دارای خدمات پس از فروش در اکثر شهرهای ایران است و حتی کوچکترین خرابی در هرکدام از قطعه های آن قابل تعمیر و تعویض است. البته در صورت استفاده درست و یا زمین نزدن آن خود این ماشین اصلاح سالیان طولانی برای شما کار خواهد کرد. حتی اگر در منزل و یا سالن های آرایش از این موزر استفاده میکنید، کیفیت بالای آن شما را از خرید دیگر ماشین های اصلاح بی نیاز خواهد کرد. در رابطه با ماشین های اصلاح مختلف در برند های متفاوت مانند ماشین اصلاح ریش تراش فیلیپس قطعا موزر یک سر و گردن بالاتر بوده و پیشنهاد خرید ما به شما موزر 1400 است.

خرید موزر

تاریخچه موزر و دلیل معروفیت آن:

بی شک کیفیت بالای موزر آلمان، خدمات پس از فروش آن، قیمت مناسب، و همچنین طراحی منحصر به فرد آن از دلایل مهمی است که سالیان طولانی توانسته موزر را همچنان معروف و پرطرفدار نگه دارد. اما نگاهی به تاریخچه برند موزر برای شما هم جالب خواهد بود. اولین ماشین اصلاح الکترونیکی توسط شخصی به نام لئو جی در آمریکا در سال 1918 میلادی اختراع و تولید شد. همین ماشیناصلاح  الکتریکی عاملی شد تا طی دهه های بعد با شکل های دیگری و مدل های پیشرفته تری تولید و به بازار عرضه گردد. تا اینکه بالاخره در سال 1962 میلادی ماشین اصلاح موزر معروف و با اسم یا سری 1400 تولید و به بازار وارد شد. این ماشین اصلاح تا به امروز بیش از 30 میلیون فروش داشته است. جالب است بدانید نوع قوی تر همین موزر برای اصلاح مو و پشم گوسفندان در سال 1974 تولید شد. در سال 2001 موزر کمی پیشرفته تر شد و موزر شارژی با همان اسم سابق روانه بازار شد. اما نتوانست محبوبیت موزر 1400 را به دست آورده و مانند آن معروف شد. با اینکه بیش از 50 سال از تولید اولین ماشین اصلاح موزر به همین شکلی که در تصاویر مشاهده میکنید میگذرد، اما همچنان این محصول پرچمدار ماشین های اصلاح بوده و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد.

خرید ریش تراش موزر

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها