عنوان: جدیدترین هدایای تبلیغاتی ۱۴۰۱ رونمایی شد

کد خبر: 1156588

 

 

یکی از لذت بخش ترین و جذاب ترین کار ها و فعالیت هایی که انسان در طول عمرش می تواند با آن مواجه شود، گرفتن هدیه است. گرفتن کادو و هدیه فارغ از سن و جنس همواره و در هر شرایطی حسی خوب و خوشایند دارد. یکی از استراتژی ها و تکنیک های بازاریابی که از قدیم الایام مورد توجه افراد و صاحبان کسب و کار ها بوده است، دادن هدایای تبلیغاتی به مشتریان می باشد. این هدایای تبلیغاتی علاوه بر این که به وسیله نوشته و یا نشانه ای که بر روی خود دارند، برای شما تبلیغ محسوب می شوند، باعث ایجاد آن حس خوب که پیش تر به آن اشاره کردیم و علاقه مند شدن افراد به برند شما می شوند. برای آشنایی بیشتر با طراحی سایت هدایای تبلیغاتی و موضوعات حاشیه ای آن ها، ادامه مطلب را از دست ندهید.

هدیه تبلیغاتی چیست؟

هدیه تبلیغاتی کالایی است که معمولا بر روی آن آرم یا لوگوی شرکت به تنهایی یا با همراهی شعار هر کسب وکار، یا شرکت قرار می گیرد. هدیه تبلیغاتی همان طور که گفته شد با هدف مارکتینگ یا همان بازاریابی، جلب توجه، ارتباط گرفتن و علاقه مند کردن افراد به کسب و کار و یا یک برند تجاری انجام می گردد. هدیه تبلیغاتی معمولا یا در زمان و مکان هایی مثل کنفرانس ها و نمایشگاه ها به افراد داده می شود و یا در زمان هایی که مشتری از خدمات شما استفاده می کند. البته این بدان معنا نیست که دادن هدیه تبلیغاتی صرفا در این زمان ها و مکان ها صورت می گیرد، بلکه بیشتر اوقات در این زمان و مکان ها این کار انجام می گیرد.

برای تعریف ساده و خلاصه هدیه تبلیغاتی، که از تبلیغات پارتیزانی یا همان چریکی محاسبه می گردد، می شود گفت که هدیه تبلیغاتی نوعی هدیه است که مشخصات مورد علاقه یک شرکت و یا یک برند خاص بر روی آن ثبت شده و با هدف معرفی محصول و یا ارتباط گرفتن با افراد به آن ها داده می شود، البته منظور از افراد، افراد و مخاطبینی است که در حوزه کاری شرکت یا برند شما فعالیت می کنند و یا کسانی که به خدمات برند یا کسب و کار شما نیاز دارند.

هدیه تبلیغاتی اما کاربردی

یکی از تحقیقاتی که درباره دادن هدایای تبلیغاتی صورت گرفت، نتایج جالبی داشت. نتیجه آن بدین شکل بود که نشان می داد افراد و مخاطبان یک کسب و کار، ترجیح می دهند که هدایایی را دریافت کنند که وسیله ای دکوری یا یک بار مصرف نباشد، بلکه کاربردی باشد و در زندگی روزمره و یا برای انجام کاری روزمره و پر تکرار مورد استفاده قرار بگیرد. به همین دلیل این که صرفا هدیه تبلیغاتی بدهید کافی نیست، بلکه باید بر روی کاربردی بودن آن برای مخاطبان و افراد هم تمرکز کنید. همچنین یکی دیگر از نتایج همین تحقیق هم این می باشد که عمر متوسط استفاده افراد از هدیه تبلیغاتی ای که دریافت کرده اند چیزی حدود 8 تا 14 ماه می باشد، البته که هدیه تبلیغاتی با کیفیت خوب چنین عمری دارد و هدیه تبلیغاتی با کیفیت پایین هم عمر کوتاه تری خواهد داشت و هم مخاطب رغبت کمتری برای استفاده از آن نشان خواهد داد. به همین سبب هم این که هدیه تبلیغاتی ای با کیفیت نسبتا مناسب تهیه کنید، از مباحث حائز اهمیت است که باید مورد توجه تان قرار بگیرد.

جدید ترین هدایای تبیلاتی در سال 1400

برخی از از جدید ترین هدایای تبلیغاتی در سال 1401 که شما قادر خواهید بود آن ها را هم به عنوان هدیه و هم به عنوان تبلیغات به مخاطبان کسب و کار خود بدهید عبارت اند از، هدایای خوراکی و غذایی مثل انواع شکلات و...، انواع لوازم جانبی موبایل، لپ تاپ و سایر لوازم الکترونیکی، انواع لوازم التحریر، انواع بطری های آب و نوشیدنی ها، انواع لباس ها مثل تی شرت، انواع خودکار ها، انواع لوازم خانگی، انواع لوازم آشپزخانه، انواع کلاه ها، انواع کیف ها، انواع تقویم ها، برخی لوازم مراقبت شخصی مثل کرم ضد آفتاب و...، فایل های نگهداری پروند ها و... . البته این که از کدام یک از این نوع هدایا استفاده کنید در ابتدا به نوع کسب و کار و تجارتی که دارید و سپس به سلیقه شخصی و استراتژی کاری و تبلیغاتی تان، باز می گردد.

تیشرت تبلیغاتی

حتما لباس هایی را که بر روی آن لوگو شرکت خاصی نقش بسته است را دیده اید. این تیشرت ها هدیه ای از طرف یکی از شرکت ها می باشد که در حال تبلیغ گسترده لوگو و برند خود می باشد. اگر به دنبال یک تبلیغات گسترده و بلند مدت می باشید پیشنهاد ما استفاده از تیشرت تبلیغاتی است.

کلاه تبلیغاتی

تابستان در راه است و بسیاری از افراد از کلاه استفاده می کنند. در این میان بسیاری از بازاریابان به دنبال لوازمی هستند که استفاده بیشتری دارد و در عین حال در معرض دید عموم نیز می باشد. کلاه تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات وب سایت شما می باشد. خرید کلاه تبلیغاتی می تواند یک روش مفید برای تبلیغات بلند مدت باشد.

ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها به عنوان هدیه تبلیغاتی می باشد چرا که قابل استفاده توسط تمامی افراد است. این هدیه چندسالی است که رواج بیشتری پیدا کرده است و دلیل این امر این است که بر روی ماگ تبلیغاتی از طرح های مختلفی استفاده می شود که بسیار جذاب برای تمامی قشرها می باشد.

خرید و تهیه جدیدترین هدایای تبلیغاتی 1401

برای خرید و تهیه جدید ترین هدایای تبلیغاتی 1401، پس از گذشت دو مرحله یعنی مرحله انتخاب کردن نوع استراتژی مناسب و مرحله انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی بر اساس استراتژی و سلیقه فردی، نوبت به تهیه این هدایا می رسد. انتخاب محلی برای خرید این هدایا هم بسیار حائز اهمیت است، از آنجا که، هر بنگاه فروش این هدایا، اجناس خود را در کیفیت ها و قیمت های متفاوتی در مقایسه با دیگران ارائه می دهد و این دو فاکتور هم برای شما بسیار مهم است.

برای این که هدایای تبلیغات دلخواه و قیمت مناسب تهیه کنید، به شما پیشنهاد می شود که از خدمات و محصولات "فلان سایت" استفاده کنید، "فلان سایت" با دارا بودن تیمی مجرب و حرفه ای و با ارائه انواع و اقسام محصولات مناسب برای استفاده به عنوان هدیای تبلیغاتی، آماده مشاورده دهی و ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها