جدیدترین روش های همکاری در فروش 2020

کد خبر: 1157043

یکی از جدیدترین روش های کسب درآمد در سال ۲۰۲۰، همکاری در فروش می باشد. این روش که امروزه از طریق روش های مختلفی انجام می گیرد، جزو دسته شغل ها و راه های کسب درآمد ساده و آسان نیز محسوب می شوند.

البته باید ذکر کنیم که یکی از پرطرفدارترین روش های همکاری در فروش، از طریق سایت ها و اینترنت صورت می گیرد. همکاری در فروش، همان واسطه بودن در معامله یا بازاریابی می باشد که افراد از این طریق می توانند درآمد عالی کسب کنند‌. حال در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که راجب جدیدترین روش های همکاری در فروش 2020 نیاز دارید را برای شما ذکر کنیم.

همکاری در فروش چیست؟

همان طور که در مطالب بالا هم ذکر شد، همکاری در فروش، به روشی گفته می شود که افراد به عنوان یک واسطه عمل می کنند و از هر معامله، کمیسیون و پورسانت خود را دریافت می کنند. حال همکاری در فروش روش های متفاوتی دارد.

به عنوان مثال از طریق تبلیغات بنری، سایت ها و... نمونه ای از انواع روش های همکاری در فروش می باشند. مثلا سایت ها، به گونه ای عمل می کنند، که هر فروشنده، محصولات خود را در سایت قرار داده و به نوعی تبلیغ می کنند.

سپس خریداری که برای خرید این اجناس اقدام می کنند، پول را واریز کرده و این مبلغ به دو قسمت برای فروشنده و سایت مد نظر تقسیم می شود. این مبلغی که به سایت تعلق می گیرد، کمسیون گفته می شود که سایت ها یا افرادی که در حوزه همکاری در فروش فعالیت دارند، مبلغ و هزینه متفاوتی را در قبال تبلیغات یا فروش محصولات دریافت می کنند.

حال به جز اینکه سایت ها از طریق همکاری در فروش مبلغی دریافت می نمایند، افرادی هم که در فروش یک محصول یا اجناس نقشی داشته باشند هم پورسانت خود را دریافت می کنند.

از آنجایی که همکاری در فروش هم شغل بسیار راحتی است و هم تمام افراد بدون محدودیت سنی می توانند در آن فعالیت کنند، امروزه می توان عموم بسیاری را مشاهده کرد که در این حوضه، مشغول به کار هستند.

جدیدترین روش همکاری در فروش چیست؟

روش هایی که امروزه افراد بدون محدودیت سنی و حتی مالی می توانند در آن به عنوان یک همکاری در فروش شروع به فعالیت کنند، عبارت اند از:

دریافت سود در ازای فروش هر نوع محصول

یکی از رایج ترین روش ها که با عنوان بازاریاب هم در بین عموم شناخته می شود، به این صورت است که افراد در ازای هر یک محصولات، سود و پورسانت خود را دریافت می کنند. به عنوان مثال اگر فردی در روز بتواند ۱۰ عدد محصول را به فروش برساند، قطعا پورسانت بیشتری نسبت به فردی که در روز سه عدد محصول به فروش می رساند، دارد.

در این روش همکاری در فروش، افراد باید بتوانند محصولات زیادی را به فروش برسانند تا کسب در آمد بیشتری هم داشته باشند.

 دریافت سود در ازای جذب هر مشتری برای سایت

یکی دیگر از روش های همکاری در فروش، به نوعی است که شما باید مشتریان را به سایت جلب کنید. به عنوان مثال اگر پیج یا صفحه مجازی در اختیار دارید که فالووران یا افراد زیادی آن را دنبال می کنند، می توانید سایت ها را معرفی کرده و پورسانت خود را دریافت کنید‌.

هرچه مخاطبان و افراد زیادتری از سایت بازدید کنند، قطعا شما هم می توانید مبلغ بیشتری را دریافت نمایید. البته باید ذکر کنیم که اگر شما نقشی هم در فروش داشته باشید، قطعا این پورسانت افزایش یافته و مبلغ زیادتری هم دریافت می کنید.

دریافت سود از تبلیغات بنری

در مطالب بالا هم به روش همکاری در فروش و تبلیغات بنری اشاره کردیم. در واقع این نوع روش همکاری در فروش، جزو رایج ترین و مرسوم ترین ها محسوب می شود‌. تبلیغات بنری به گونه ای است که با تهیه کردن آگهی و بنرهای مختلف، آن ها را در سایت ها قرار داده و مخاطبان با کلیک بر روی بنرها، به سایت های اصلی و فروش کالا متصل می شوند.

در سایت های ایرانی، می توانید بنرها و آگهی های بسیاری را مشاهده نمایید که به این صورت مخاطبان را به سایت اصلی متصل می کنند.

 

دریافت سود، از فروش کالاها

امروزه سایت های بسیاری مثل، دیجی کالا و... وجود دارند که پورسانت و درآمد خود را از طریق فروش کالاها دریافت می کنند. این سایت ها به نوعی عمل می کنند که هم خریدار، هم فروشنده و هم سایت واسطه، یک معامله نسبتا خوب را تجربه می کنند.

مثلا در دیجی کالا خریداران از قیمت مناسبی بهره مند می شوند، فروشنده کالای خود را به فروش می رساند و همچنین سایتی که به عنوان واسطه عمل می کند، پورسانت خود را دریافت می کند. البته باید ذکر کنیم که دیجی کالا از آنجایی که امروزه جزو دسته محبوب ترین و مشهورترین فروشگاه ها محسوب می شود، فروشندگان بسیاری کالای خود را در آن قرار می دهند.

شاید تا چند ساله گذشته کالاها در انبار دیجی کالا قرار می گرفتند، اما اخیرا کالاها به صورت مستقیم از سمت فروشندگان ارسال می شوند. البته تمام خرید و فروش ها تنها در سایت دیجی کالا و سایت های همکاری در فروش انجام می شوند.

دریافت سود از طریق روش واسطه ای

همان طور که از نام این روش مشخص است، از طریق واسطه بودن، می توان کسب درآمد کرد. سایت هایی که به صورت واسطه ای فعالیت می کنند، با قرار دادن محصولات و حتی سایت های دیگر، تبلیغات خود را انجام داده و باعث جذب مخاطبان بیشتر سایت می شوند.

سایت بهترین ایده، جزو دسته سایت هایی محسوب می شود که به روش واسطه ای فعالیت می کند. اگر سایت یا برندی برای معرفی دارید و میخواهید که مخاطبین و افراد بیشتری را به کار و مجموعه خود جذب کنید، بهتر است که حتما سری به سایت بهترین ایده بزنید.

البته باید ذکر کنیم که سایت ها و مجموعه های دیگری هم وجود دارند که به صورت روش واسطه ای فعالیت کرده و پورسانت خود را هم دریافت می کنند. 

سیستم همکاری در فروش دیجی فالوور

دیجی فالوور یکی از سایت های معتبر  در خصوص خرید و فروش فالوور می باشد. این وب سایت که تجربه بسیاری در ارائه کردن انواع خدمات مجازی دارد، توانسته به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شود.

شاید امروزه سایت ها و پیج های بسیاری مشاهده شوند که در خصوص فروش انواع فالوور یا خدمات دیگر فعالیت دارند، اما تمام آن ها هم معتبر  نیستند و حتی ممکن است که فالوورهای فیک و تقلبی را ارائه دهند.

نکته مثبتی که در مورد وب سایت دیجی فالوور وجود دارد، این است که تمام کاربران و خریداران، به راحتی می توانند وارد سایت شوند و پک های فالوور مد نظر خود را خریداری کنند.

سیستم همکاری در فروش دی فالوور چگونه عمل می کند؟

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش، به روشی گفته می شود که افراد می توانند با فروش یا حتی تبلیغات، پورسانت نسبتا خوبی کسب کنند.

حال این امکان در دیجی فالوور هم به وجود آمده تا متقاضیان و افراد بتوانند با همکاری کردن، کسب درآمد داشته باشند. البته لازم به ذکر است که همکاری در فروش ، مزایای بسیاری هم دارد.

به عنوان مثال زمانی که در دیجی فالوور به همکار یک همکار در فروش مشغول به کار شوید از: کسب درآمد راحت، تسویه سریع، درآمد بدون سرمایه و... هم بهره مند می شوید. البته نباید از میزان سودی هم که دیجی فالوور برای افراد در نظر میگیرد، چشم پوشی کرد.

این سایت نسبت به رقبای دیگر، سود نسبتا عالی و بالا را ارائه می کند که با توجه به وضعیت اقتصادی امروزه، این موضوع یکی از مهمترین مزایای همکاری در فروش سایت دیجی فالوور محسوب می شود. همچنین فعالیت کردن در دیجی فالوور، محدودیت سنی ندارد و تمام افراد می توانند مشغول به کار شوند.

همکاری در فروش سایت دیجی فالوور چیست؟

از آنجایی‌ که دیجی فالوور جزو دسته سایت های محبوب و تایید شده محسوب می شود، کار  کردن در آن به عنوان یک همکار فروش، می تواند مزیت های زیادی داشته باشد که برخی از آن ها عبارت اند از:

  •       بدون هیچ گونه تولید محصولاتی یا حتی ارائه خدمات سنگین، می توان درآمد بالایی کسب نمود
  •       در منزل، خواب، مسافرت و... می توانید به راحتی کسب درآمد داشته باشید
  •       عدم نیاز به انبار
  •       سود دریافتی، با مبلغ بسیار بالا
  •       تسویه حساب سریع و عادلانه
  •       امکان انتخاب گزینه های متنوع، برای همکاری

همچنین علاوه بر تمام نکاتی که ذکر شد، افرادی که در سایت دیجی فالوور مشغول به کار هستند، در پنل کاربری خود می توانند آمار دقیقی از فعالیت های انجام شده را مشاهده کنند.

چه افرادی می توانند در همکاری در فروش مشغول بکار شوند؟

 برای فعالیت کردن در افیلیت مارکتینگ، سن محدودیتی ندارد. زنان خانه دار، نواجوانان، افراد پر مشغله و... به راحتی می توانند در سیستم همکاری در فروش دیجی فالوور مشغول به کار شوند.

روش های کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش دیجی فالوور

برای مشغول شدن در سایت دیجی فالوور، باید به قسمت ثبت نام و همکاری در فروش مراجعه کنید.

در کل دو روش کلی در سایت وجود دارد که افراد می توانند در آن ها، به عنوان یک همکار در فروش مشغول به کار شوند.

بنر:

یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد، تبلیغات بنری می باشد. این تبلیغات به نوعی عمل می کنند که لینک های مد نظر، بر روی عکس و سپس در سایت قرار داده می شوند. هرچه افراد بیشتری بر روی سایت ها کلیک کنند، قطعا پورسانت نیز افزایش می یابد.

حال نکته مثبتی که در خصوص بنرهای دیجی فالوور وجود دارد، این است‌ که می توانید بنرهای مختلف و متنوعی را برگزینید تا افراد بیشتری را جذب کنید. همچنین بنرها اندازه های مختلفی نیز دارند که انتخاب آن ها به شما بستگی دارد.

Url انفرادی:

لینک های url، به صورت اختصاصی به هر فردی تعلق می گیرند. این لینک ها را می توان در فضاهای مجازی به اشتراک گذاشت تا افراد زیادتری از آنها بازدید نمایند. حال شاید سوالی به وجود آید که عملکرد آن ها چیست؟

باید ذکر کنیم اگر افراد از طریق لینک های url وارد سایت دیجی فالوور شوند و حتی خرید کنند، درصدی از مبلغ پرداختی آن ها به شما تعلق می گیرد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها