مشکلات کارتریج تقلبی برای پرینتر

کد خبر: 1159174
مشکلات کارتریج تقلبی برای پرینتر

 

مطمئنا تا حالا شده که هنگام تمام شدن جوهر چاپ پرینتر به شما پیشنهاد تهیه کارتریج به اصطلاح طرح و یا تقلبی بدهند. به دلیل قیمت کمتری که از کارتریج اصل دارد خیلی ها استقبال می کنند.

در اینجا با مشکلات کارتریج های تقلبی و کارتریج طرح آشنا می شویم.

کارتریج های تقلبی کارتریج های چاپگری هستند که دقیقاً شبیه کارتریج های اصلی(سازنده تجهیزات اصلی) ساخته شده اند، اما معمولاً کیفیت بسیار پایین تری دارند. جعل کنندگان امیدوارند با کپی غیرقانونی طرح، قطعات و حتی پتنت ها، شما را فریب دهند و فکر کنید در حال خرید کارتریج یک برند خاص هستید. این نقض آشکار حقوق مالکیت معنوی سازنده اصلی است و تولید و فروش آن غیرقانونی است. از آنجایی که آنها به صورت غیرقانونی تولید می شوند، با همان کیفیت و استانداردهای تولید کنندگان قانونی تولید نمی شوند.

چگونه یک کارتریج چاپگر تقلبی را تشخیص دهم؟

در حقیقت، تشخیص کارتریج های تقلبی و همچنین کارتریج های تونر تقلبی می تواند بسیار دشوار باشد، زیرا آنها به گونه ای ساخته شده اند که شبیه کارتریج های سازنده اصلی هستند. با این حال، اکثر تولید کنندگان قانونی، بخش های خاصی از برچسب خود را دارند که به شما کمک می کند آنها را قانونی تشخیص دهید. برخی از بارکدها، برچسب‌های امنیتی تغییر رنگ و کدهای QR با قابلیت اسکن استفاده می‌کنند. اگر در حال خرید یک محصول OEM هستید، باید مطمئن شوید که لوگوی سازنده نیز وجود دارد.راه دیگر برای تشخیص کارتریج تقلبی، مشاهده وب سایتی است که در آن فروخته می شود. آنها اغلب در وب سایت های خرده فروشی شخص ثالث یا حتی در آمازون توسط فروشندگان شخص ثالث یافت می شوند. آنها همچنین اغلب با قیمت های غیرمعمول پایین یافت می شوند. البته همیشه اینطور نیست، زیرا بسیاری از محصولات قانونی را می توان با قیمت های تخفیف دار یا تبلیغاتی فروخت.به عنوان مثال، کارتریج های جوهر HP تقلبی اغلب به سه روش شناسایی می شوند. یکی از طریق مهر و موم امنیتی قابل اسکن توسط یک برنامه اسکنر کد QR است. مورد دیگر این است که بررسی کنید آیا برچسب امنیتی کارتریج دستکاری شده است یا خیر. در نهایت، کارتریج های جوهر HP تقلبی را می توان با مراجعه به وب سایت رسمی HP و وارد کردن شماره سریال آن از روی برچسب امنیتی شناسایی کرد.

2

چگونه این موضوع من را تحت تاثیر قرار می دهد؟

فروش کارتریج کانن و کارتریج اچ پی و کارتریج سامسونگ در ایران بسیار زیاد است . کارتریج های تقلبی و کارتریج های تونر تقلبی به دلیل تولید غیرقانونی معمولاً کیفیت بسیار پایین تری دارند. این می تواند شامل رگه ها و لکه های قابل توجه در چاپ های شما باشد. جعل‌کنندگان فرآیند تولید، قطعات و جوهر خود را مطابق با استانداردهای تولیدکنندگان قانونی نگه نمی‌دارند.آنها همچنین می توانند عمر چاپگر شما را کاهش دهند، زیرا ممکن است کارتریج ها نشت کنند و به درستی با چاپگر شما مناسب نباشند. نشتی می تواند آسیب قابل توجهی به چاپگر شما وارد کند و تمیز کردن آن مشکل ساز است.

کارتریج‌های تقلبی و کارتریج‌های تونر تقلبی ممکن است ارزان باشند، اما به سادگی به کیفیت تولیدکنندگان قانونی نیستند. اگر به دنبال کارتریج‌های جایگزین مقرون‌به‌صرفه هستید، گزینه‌های زیادی برای کارتریج‌های سازگار و بازسازی‌شده با کیفیت عالی وجود دارد که تضمین می‌شود به خوبی کارتریج‌های سازنده اصلی کار کنند. زمانی که شما از طریق خرید خود از محصول آنها حمایت می کنید، تولیدکنندگان نیز قدردانی می کنند. خرید آگاهانه کارتریج های  تقلبی از تجارت غیرقانونی حمایت می کند که به تولیدکنندگان لطمه می زند و به سادگی هیچ سودی برای شما ندارد.

3

خطرات استفاده از لوازم چاپ تقلبی

محصولات تقلبی یک مشکل مهم برای مصرف کنندگان در سراسر جهان است که به اشتباه کالاهای تقلبی خریداری می کنند. فضای فناوری اداری نیز از این بلا مصون نیست، زیرا جوهر و کارتریج های تقلبی برای چاپگرها در سال های اخیر به طور فزاینده ای متداول شده اند، با یورش های گسترده که منجر به کشف میلیون ها دلار لوازم چاپ جعلی شده است. در حالی که تولیدکنندگان محصولات تقلبی درآمد خود را به دلیل این عمل غیرقانونی از دست می دهند، آنها تنها قربانی نیستند. کاربران نهایی که کارتریج‌های چاپگر اصیل را خریداری می‌کنند، توسط جعل‌کنندگان فریب داده می‌شوند و تقریباً همان مبلغی را می‌پردازند که برای یک محصول اصلی در مقابل یک ضربه ضعیف می‌پردازند.

مضرات کارتریج های تقلبی چیست؟

اول از همه، کارتریج های تقلبی می توانند کارایی، قابلیت اطمینان و طول عمر تجهیزات اداری شما را به خطر بیندازند. آزمایش‌های انجام‌شده توسط Buyers Laboratory Inc. (BLI)، یک سازمان تحقیقاتی مستقل، نشان داد که تا 47 درصد از تونر‌های غیر اصل در طول عمر خود از کار می‌افتند. جوهر و کارتریج های  تقلبی همچنین می توانند منجر به بازده صفحه پایین تر، کیفیت چاپ نامرغوب، افزایش خدمات و آسیب پرهزینه به چاپگر شما شوند. کارتریج های جوهر و تونر اصلی با رعایت مشخصات دقیقی که برای اطمینان از قابلیت اطمینان و ایمنی محصول در نظر گرفته شده است، تولید و مونتاژ می شوند. این کارتریج ها برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای بالای سازنده، اقدامات دقیق تضمین کیفیت را انجام می دهند. کارتریج های تقلبی این کار را نمی کنند.

چگونه می توانید از خود در برابر لوازم چاپ تقلبی محافظت کنید؟

مطمئن ترین راه برای جلوگیری از فروش کارتریج hp  تقلبی این است که لوازم خود را از یک ارائه دهنده فناوری اداری معتبر خریداری کنید. از خرید مواد مصرفی چاپگر از منابع آنلاین مانند  خودداری کنید. در عوض، به یک فروشنده تجهیزات اداری مراجعه کنید که به اندازه کافی در منطقه شما فعالیت داشته است تا آنها را به یک شریک قابل اعتماد تبدیل کند. ممکن است کمی بیشتر بپردازید، اما در نهایت بدون اینکه دستگاه های گران قیمت خود را در معرض خطر قرار دهید، بازدهی بیشتری از سرمایه خود دریافت خواهید کرد.شما برای کمک به اطمینان از کارایی و بهره وری در کسب و کار خود به چاپگر اداری خود متکی هستید، چرا می خواهید از چیزی جز بهترین مواد مصرفی در آن استفاده کنید؟ با اجتناب از کارتریج های تقلبی، ارزش برجسته و کیفیت استثنایی را تضمین کنید.

فروش کارتریج اورجینال را از کجا بخریم ؟

انتخاب فروشنده مطمئن کار راحتی نیست اما مجموعه هایی هم هستند که با توجه به سابقه حسن انجام کارشان میتوان با خیالی راحت خرید مطمئن داشت.

یکی از این مراکز با سابقه کار بالا می توان فروشگاه ایران کالا پرینتر را نام برد که هم از طریق سایت رسمی https://irankalaprinter.com  و هم از طریق تلفن 09126001697 براحتی می توان کارتریج اصل را تهیه کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها