یونان بهترین انتخاب برای مهاجرت به اروپا ؟؟

کد خبر: 1160282

چکیده : کشور یونان جزو شنگن است و از آنجایی که اخد اقامت یونان نسبت به سایر کشور های اروپایی راحت تر و ارزان تر است این کشور را به بهشت مهاجران تبدیل کرده است و میتوان گفت که یکی از بهترین انتخاب ها برای مهاجرت به اروپا محصوب میگردد

 

یونان یکی از جنوبی ترین کشورهای شبه جزیره بالکان می باشد که همچنان عضوشنگن است و واحد پولی آن یورو می باشد. در سالهای اخیرآمار بالای مهاجر پذیری این کشور از طرق مختلف و امکان اخذ اقامت خانوادگی حتی برای پدر و مادران، این کشور را به بهشت مهاجران تبدیل کرده است و یکی از بهترین انتخاب ها برای مهاجرت به اروپا محصوب میگردد. در ادامه‌ی مقاله به بررسی راه های مهاجرت به یونان میپردازیم که می تواند برای بسیاری از افراد جهت ورود به حوزه شنگن و اخذ اقامت دائم و پاسپورت اتحادیه اروپا باشد.

راه های ارزان برای مهاجرت به یونان

تقریبا مانند سایر کشورهای دیگر مهاجرت کاری و تحصیلی به کشور یونان ارزان ترین راه های مهاجرت به یونان و اخد اقامت یونان می باشد که در ادامه با اطلاعاتی که تیم محتوانویسی موسسه مهاجرتی زند آرتا گرد آورده است به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.  

مهاجرت کاری به یونان:

برای مهاجرت به یونان از طریق کار شما همانند سایر کشورهای اتحادیه اروپا احتیاج به یک پیشنهاد کاری از کارفرمای یونانی دارید که معمولا پیدا کردن آن باتوجه به الویت استخدامی در کشور یونان و بعد اتحادیه اروپا معمولا کار دشواری است. مهاجرت کاری به یونان با یافتن پیشنهاد کاری آغاز می­شود. از طریق سایت های کاریابی و یا شرکت یونانی بین المللی و یا سفر به این کشور باید کارفرمایی پیدا کنید تا درخواست شما را برای کار تایید و به مراجع تحویل دهد و در نهایت بعد از ورود به کشور یونان برای اخذ مجوز اقامت وکار به اداره پلیس یونان مراجعه کند . 

مهاجرت تحصیلی به یونان:

تحصیل در یونان هم یکی از راه های اخذ اقامت این کشور می باشد که شما در ابتدا ملزم به اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور هستید و سپس با نامه پذیرش می توانید برای اخذ ویزای یونان اقدام کنید. رنکینگ و رتبه بین المللی دانشگاه های یونان چندان بالا نمی باشد و تقریبا از لحاظ رتبه بندی های بین المللی همسطح بالاترین دانشگاه ایران یعنی دانشگاه شریف است. که همین نکته و شهریه معقول دانشگاه های این کشور، مهاجرت به یونان ازطریق تحصیل را به یک پیشنهاد قابل تامل تبدیل کرده است. به این دلیل با توجه به جمیع جهات اخذ ویزای تحصیلی کشور یونان کار چندان دشواری نیست و هیمینطور شهریه تحصیل در دانشگاه های یونان برای همه دانشجویان غیر اتحادیه اروپا در همه مقاطع تحصیلی حدود هزار و ۵۰۰ یورو برای هر سال است که هزینه تهیه کتاب و جزوات آموزشی نیز در این شهریه گنجانده شده است و شهریه تحصیل در مدارس بین المللی به طور مثال، در مقطع ابتدایی حدود ۶ هزار و ۵۰۰ یورو برای یک سال است.

سریع ترین و پرطرفدارترین راه های مهاجرت به یونان

مهاجرت به یونان از طریق سرمایه گذاری یکی از راحت ترین و امن ترین روش های اخذ اقامت این کشور است که به دلیل نرخ پایین مصادره اموال در این کشور و سرعت رسیدن به اقامت دائم و شهروندی حوزه شنگن که به اصطلاح به GOLDEN VISAمعروف است بسیار پرطرفدار می باشد. معروفترین روش های سرمایه گذاری جهت مهاجرت به یونان شامل خرید املاک و مستغلات، راه اندازی بیزینس و ثبت شرکت و تمکن مالی (خودحمایتی) می باشند که مطمئن ترین و سریعترین روش های مهاجرت به این کشور هستند. مهاجرت به یونان مزایای فراوانی از جمله اقامت خانوادگی اتحادیه اروپا را برای شما به همراه دارد،  که در ادامه به بررسی اجمالی هرکدام ازاین روش ها می پردازیم.

خرید ملک در یونان:

سال 2013 دولت یونان قانونی را تصویب کرد که مبتنی برآن سرمایه گذاران با خرید املاک و مستغلات و یا همکاری با شرکت های تجاری و خرید بیزنس حداقل به ارزش 250 هزار یورو می توانند بسیار راحت و تضمینی اقامت 5 ساله قابل تمدید این کشور را برای خود و همسر و فرزندان زیر 21 سال و حتی پدر و مادر فرد اصلی پرونده دریافت کنند که یک فرصت بسیار ایده آل است که در نهایت به اقامت دائم و شهروندی این کشور ختم می شود.برای خواندن اطلاعات کامل محتوای مربوط به اقامت یونان با خرید ملک را بخوانید

خودحمایتی یا تمکن مالی یونان:

روش خودحمایتی یا تمکن مالی یونان نیز یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین روش های مهاجرت به یونان و اخذ اقامت این کشور است. این روش مزایای فراوانی را برای فرد اصلی و خانواده درجه یک او در بر دارد. شرط اصلی اخذ اقامت یونان از طریق این روش حضور در کشور یونان از طریق ویزای توریستی تایپ C و باز کردن حسابی به ارزش حداقل 30 هزار یورو در این کشور است و غیر از آن نیز فرد اصلی باید ثابت کند که از پس هزینه های خود و همراهنش بر می آید و احتیاجی به کار در کشور یونان برای تامین مخارج خود و خانواده اش ندارد.

 

برخی از هزینه های زندگی در یونان 

اطلاعات تماس مهاجرین زند آرتا: 

شما می توانید جهت مهاجرت به یونان و استعلام قیمتهای هر کدام از مراحل مهاجرت، با کارشناسان ما در مجموعه از طریق شماره های زیر در تماس باشید.

۱۱۰۰ ۸۸۵۳ – ۰۲۱    (۲۰ خط)

همچنین برای درخواست وقت مشاوره می توانید از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

شماره واتس آپ ایران: ۰۹۱۲7372393 

شماره واتس آپ یونان:  306948117092+

 

 

 

 

برچسب ها : مهاجرت به یونان,موسسه مهاجرتی,اقامت یونان,اقامت اروپا

 

۶

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها