در دوره آموزش هاشور ابرو چه مهارت هایی آموزش داده می شوند؟

کد خبر: 1162375
در دوره آموزش هاشور ابرو چه مهارت هایی آموزش داده می شوند؟

 

هاشور ابرو یکی از خدمات آرایشی است که به دلیل ایجاد ظاهری زیبا و طبیعی در ابروها از طرفداران زیادی برخوردار است . در این روش که یکی از زیر مجموعه های تاتو بوده و از جمله روش های جدید است ، رنگدانه ها در قالب خطوطی همانند ابروهای طبیعی لابلای ابرو ها کشیده می شود در نتیجه ابروها پرتر و زیباتر به نظر رسیده و ظاهری بسیار طبیعی تر از روش های قدیمی تاتو ارائه می دهد. با توجه به اینکه هاشور ابرو یک روش جدید در صنعت آرایشگری است و توانسته افراد زیادی را به خود جلب نماید بنابر این تقاضا برای انجام این کار بالا بوده و کسانی که این خدمات را ارائه می دهند از درآمد بالایی نیز برخوردار هستند . در نتیجه تقاضا برای شرکت در دوره آموزش هاشور ابرو که با نام های دیگری همچون میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ و فیبروز نیز شناخته می شود نیز بالا رفته است..

هدف از برگزاری این دوره تربیت هنرجویانی است که در انجام هاشور ابرو با روش های مختلف تسلط و مهارت کافی دارند تا بتوانند پس از شرکت در آزمون های فنی و حرفه ای و کسب مدرک از این سازمان ، به صورت مستقل جذب بازار کار شده و از این راه کسب درامد کنند.

در دوره آموزش هاشور ابرو هنرجویان چه مواردی را آموزش می بینند؟

در این دوره آموزشی که زیر نظر مربیان با تجربه در زمینه هاشور ابرو ، هنرجویان با انواع روش های هاشور ابرو که شامل میکروبلیدینگ ، میکروپیگمنتیشن و فیبروز ابرو است آشنا شده و یاد می گیرند که چگونه توسط دستگاه مخصوص این کار را انجام داده و علاوه بر آن دستگاه را با چه زاویه ای در دست گرفته و میزان فشار دست چقدر باید باشد .

هنرجویان ،همچنین می آموزند چگونه انواع این تکنیک ها را علاوه بر ابرو ، روی بن مژه برای کشیدن خط چشم و خط لب مشتریان پیاده سازی کنند . در پایان آموزش های فرا گرفته شده توسط هنرجویان و زیر نظر مربیان به کرات تکرار می شود تا ایرادات آنها توسط مربیان گرفته شده و هنرجویان در این زمینه مهارت و تسلط کافی پیدا کنند و بتوانند به صورت اصولی و صحیح این تکنیک های آرایشی را انجام داده و از این طریق کسب درآمد کنند.

سرفصل هایی که در دوره آموزش هاشور ابرو ارائه می شود طبق سرفصل های فنی و حرفه ای بوده و شامل موارد زیر می باشد:

- آشنایی هنرجویان با انواع پوست های مختلف مانند پوست های خشک ، چرب و ترکیبی

- آموزش انواع بی حسی های مورد استفاده در این روش و نحوه بی حس کردن سینوسی ناحیه

- آموزش نحوه قرینه سازی ابرو ها و یکدیگر

- آموزش نحوه آنالیز کردن رنگ مواد مورد استفاده در این کار و نحوه انتخاب مناسب رنگ بر اساس رنگ پوست

- آموزش نحوه هاشور زدن یا میکروپیگمنتیشن کردن در نواحی مختلف صورت مانند خط چشم ، ابرو ، خط لب و رژلب

- آموزش پاک کردن یا ریمو کردن تاتو

- آشنایی هنرجویان با نحوه کار با دستگاه های مختلف برای انجام این روش ها

ابزار و وسایل مورد نیاز برای شرکت در دوره آموزش هاشور ابرو شامل چیست؟

ابزار و وسایلی که برای گذراندن دوره آموزش هاشور ابرو مورد نیاز است معمولا هنگام ثبت نام هنرجویان ، در قالب یک پک به هنرجویان ارائه می شود که هزینه این پک برعهده هنرجو است.

ابزار و وسایلی که درون این پک قرار دارند شامل دستگاه مخصوص هاشور ابرو، موچین،  کرم های بی حس کننده، سوزن های مختلف در سایزهای متفاوت، جوهر تاتو، ماده استرلیزه کننده سوزن تاتو، گوش پاک کن ، برس رنگ ابرو، کاسه رنگ ابرو ، قلمو برای کشیدن خط چشم ، رنگ های تمرینی و غیره می باشد.

آموزشگاه آرایشگری ماهدیس ، مرکز آموزش هاشور  در کرج

همانطور که گفتیم هاشور ابرو برای زیبایی و یا خانم هایی که ابروی کم پشت دارند ، این روزها بسیار مورد توجه است. لذا علاقمندان و آرایشگران ، مایل هستند دوره های تخصصی را در بهترین آموزشگاه آرایشگری کرج بگذراند تا با کسب مهارت بالا ، درامد خود را افزایش دهند . 

بدین منظور آموزشگاه آرایشگری ماهدیس دوره آموزش تاتو ابرو در کرج را برگزار نموده و از هنرجویان علاقه مند به این شاخه آرایشی دعوت به ثبت نام می نماید . 

دوره آموزش رنگ مو و مش در کرج و همچنین دوره آموزش کراتینه کردن مو در کرج نیز در کنار سایر دوره های تخصصی برگزار می شود. 

برای اطلاع از شرایط و شهریه دوره ها با آموزشگاه ماهدیس تماس بگیرید. 

09128632325

www.mahdisbeauty.ir

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها