قیمت تشک خوشخواب به چه عواملی بستگی دارد؟

کد خبر: 1163332
قیمت تشک خوشخواب به چه عواملی بستگی دارد؟

 

چکیده : قیمت تشک خوشخواب به عوامل مختلفی از جمله نوع تشک، اندازه تشک، کیفیت تشک، برند تشک و ... بستگی دارد.

 

تشک خوشخواب یکی از بهتری تشک هایی است که می تواند برای افرادی که کمر درد دارند یا به هر حال نمی توانند روی تشک های پنبه ای استراحت کنند، مورد استفاده قرار گیرد. خرید تشک خوشخواب برای بسیاری  از افراد چالش های زیادی را به دنبال دارد. به خصوص اگر افراد بودجه زیادی جهت خرید تشک خوشخواب نداشته باشند و همین موضوع باعث ایجاد مشکل برای انتخاب آن ها خواهد شد. قیمت تشک خوشخواب به عوامل مختلفی بستگی دارد که اگر با آن ها آشنایی داشته باشید، راحت تر می توانید یک تشک خوشخواب مناسب را خریداری نمایید.

در ادامه این مقاله قصد داریم، عوامل موثر بر روی قیمت تشک خوشخواب را ذکر کنیم. بنابراین، در صورتی که قصد خرید تشک های طبی، غیر طبی و فنری خوشخواب را دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

قیمت تشک خوشخواب و عوامل موثر بر روی آن

شاید تا به حال برای شما پیش آمده باشد که به چند فروشگاه جهت خرید تشک خوشخواب مراجعه کرده باشید و با قیمت های متنوع تشک خوشخواب مواجه شده باشید. حتما این سوال برای شما پیش آمده که چرا قیمت تشک خوشخواب تفاوت زیادی در فروشگاه های مختلف دارد؟ قیمت تشک خوشخواب به عوامل مختلفی بستگی دارد و همین موضوع باعث شده که برخی از فروشگاه ها دارای تشک های خوشخواب با قیمت های مختلفی باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم قیمت تشک خوشخواب و عوامل موثر بر روی آن را تعیین کنیم.

طبی یا غیر طبی بودن تشک و تاثیر آن بر روی قیمت تشک خوشخواب

یکی از عواملی که بر روی قیمت تشک خوشخواب تاثیر می گذارد، نوع تشک خوشخواب می باشد. امروزه، تشک های خوشخواب با تنوع زیادی به تولید می رسند تا بتوانند پاسخگوی تمامی سنین جامعه باشند. به طور مثال، طبی یا غیر طبی بودن تشک بر روی قیمت آن تاثیر دارد.

برخی از تشک های خوشخواب به صورت طبی به تولید می رسند و می توانند برای افرادی که دارای کمردرد هستند، گزینه بسیار خوبی باشند. اما برخی از تشک ها به صورت فنری هستند و برای افراد معمولی بدون کمر درد گزینه بهتری می باشند. نمونه جدیدی از تشک های خوشخواب نیز وجود دارند که به صورت طبی فنری به تولید رسیده اند.

قیمت تشک طبی فنری بیشتر از قیمت تشک خوشخواب فنری و طبی است. با این حال، در صورت نیاز می توان اقدام به خرید این تشک نیز کرد.

15

میزان فنرها و نوع فنرهای به کار رفته در تشک خوشخواب

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت تشک خوشخواب تاثیر می گذارد، میزان فنرهای به کار رفته در یک تشک خوشخواب می باشد. برخی از تشک های خوشخواب دارای فنر دوبل هستند و این موضوع باعث بالا رفتن قیمت این نوع تشک های خوشخواب می شود.

از طرفی کیفیت فنر به کار رفته در تشک خوشخواب، تاثیر زیادی بر روی قیمت تشک خوشخواب دارد. در صورتی که از فلزهای مرغوب برای ساخت فنرهای تشک خوشخواب استفاده شود، قیمت تشک خوشخواب بالاتر می رود. البته بدیهی است که هر چقدر کیفیت فنر تشک خوشخواب بالاتر رود، طول عمر آن نیز بالاتر خواهد رفت.

اندازه تشک خوشخواب؛ دونفره یا تک نفره؟

یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت خرید تشک خوشخواب، اندازه تشک خوشخواب است. در حال حاضر، تشک های خوشخواب در سایزهای مختلفی تولید می شوند و می توانند برای تخت های یک نفره، دو نفره، نوجوان و حتی کودک استفاده شوند.

قیمت تشک خوشخواب به اندازه آن بستگی دارد. بدیهی است که یک تشک خوشخواب تک نفره قیمت ارزان تری نسبت به یک تشک خوشخواب دو نفره دارد. البته برخی از تشک های خوشخواب تک نفره، دارای سایز بزرگ تری می باشند و قیمت آن ها نسبت به تشک های مشابه تک نفره بیشتر است.

کیفیت پارچه رویی تشک و تاثیر آن بر روی قیمت

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت تشک خوشخواب تاثیر می گذارد، کیفیت پارچه رویی تشک می باشد. در صورتی که پارچه رویی تشک کیفیت بالایی داشته باشد، قیمت تشک نیز بالاتر می رود. در برخی از موارد پارچه رویی تشک به صورت ضد آب می باشد. بدیهی است که هر چقدر کیفیت پارچه رویی تشک بالاتر باشد، طول عمر تشک نیز بالاتر می رود.

وجود کپسول های هوای در تشک خوشخواب

یکی دیگر از عواملی که باعث تغییر قیمت تشک خوشخواب می شود، آپشن های اضافه ای است که در یک تشک خوشخواب وجود دارد. برخی از تشک های خوشخواب دارای کپسول های هوا در خودشان جهت انتقال جریان هوا می باشند.

وجود کپسول هوا در تشک خوشخواب، باعث افزایش قیمت تشک خوشخواب شده و می تواند کیفیت تشک خوشخواب برای استراحت های طولانی را بالاتر ببرد.

16

زمان خرید تشک خوشخواب

یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت تشک خوشخواب، زمان خرید تشک خوشخواب است. با توجه به اینکه قیمت متریال های تولید کننده تشک خوشخواب، روز به روز در حال گران شدن است، بدیهی است که هر چقدر به سمت جلو پیش برویم، قیمت خرید تشک خوشخواب نیز گران تر می شود. بنابراین، قیمت تشک به زمان خرید تشک نیز بستگی دارد.

خرید تشک خوشخواب ایرانی و خارجی؛ تاثیر برند بر روی قیمت خوشخواب

آخرین عاملی که بر روی قیمت تشک خوشخواب تاثیر می گذارد، ایرانی یا خارجی بودن تشک است. تشک های ایرانی که اتفاقا با کیفیت هم هستند، دارای قیمت مناسب تری می باشند. اما تشک های خارجی به دلیل بالا رفتن قیمت دلار، دارای قیمت بالاتری می باشند. همچنین، نوع برند نیز تاثیر زیادی بر روی قیمت تشک خوشخواب دارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم در رابطه با عوامل موثر بر روی قیمت خرید تشک خوشخواب صحبت کنیم. افرادی که قصد خرید تشک خوشخواب را دارند، ابتدا لازم است که این عوامل را بررسی کنند و سپس بر اساس نیاز خودشان اقدام به خرید یک تشک خوشخواب نمایند.

خوشخوابان به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش محصولات خواب شناخته می شود. تشک های خوشخواب با قیمت های مناسب از طریق این فروشگاه به فروش می روند. در صورتی که قصد خرید انواع تشک خوشخواب را دارید، می توانید به فروشگاه های سراسر کشور و یا خوشخوابان مراجعه کنید و قیمت ها را مقایسه نمایید.همچنین میتوانید به آدرس www.khoshkhaban.com مراجعه کنید و یا با شماره های 09120045735 و 09120463685 تماس حاصل فرمایید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها