ثبت نام وام بدون ضامن بانک آینده

کد خبر: 1165287
ثبت نام وام بدون ضامن بانک آینده

 

با استفاده از خدمات قسطا میتوانید از وام بدون ضامن بانک آینده بهره مند شوید. برای دریافت این وام کافیست در سایت www.ghesta.ir ثبت نام کنید و مدارک خودرا بارگذاری کنید.

این وام در قالب یک کارت اعتباری عضو شتاب بنام قسطا کارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با قسطا کارت میتوانید از تمامی فروشگاه های اینتذنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور بصورت نقدی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید.

5

همانطور که گفته شد این کارت عضو شتاب میباشد لذا خرید قسطی انواع کالا و خدمات در سراسر ایران با این کارت امکان پذیر میباشد. خرید اقساطی گوشی ، لوازم خانگی، دندان پزشکی اقساطی و هرچیز دیگری.

 

خرید گوشی شیائومی اقساطی

همانطور که گفته شد قسطا کارت عضو شتاب میباشد و با استفاده از قسطا کارت امکان خرید قسطی کالای مورد علاقه شما از سراسر کشور فراهم میباشد. مثلا خرید گوشی شیائومی اقساطی.

در ادامه به ذکر چند نکته در مورد خرید گوشی شیائومی میپردازیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا مراحل دریافت قسطا کارت را شرح دهیم.

سخت افزار

همانطور که میدانید پردازنده به عنوان مغز گوشی شناخته می شود که تمامی دستورات لازم را به CPU و GPU میرساند. پس می تواند با سرعت پردازش گوشی شما ارتباط مستقیم داشته باشد و هرچه این پردازنده بهتر باشد سرعت گوشی هم بالاتر می رود.

یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های شیائومی که علاوه بر قیمت پایین دارای پردازنده بسیار عالی است و کیفیت بسیار مناسبی دارد که آن را به یکی از بهترین گوشی های شیائومی برای بازی و کارهای سنگین تبدیل کرده است، گوشی موبایل Poco X3 است که دارای پردازنده Snapdragon  کوالکام 732G  است.

بررسی وجود گارانتی معتبر

همانطور که اطلاع دارید، تحریم‌ها باعث شده‌اند که بسیاری از نمایندگی‌های رسمی کار خودشان را در کشور ما پایان دهند. این مسئله باعث می‌شود که کاربران در دریافت خدمات پس از فروش و خدمات گارانتی، با مشکل روبه‌رو شوند. عدم وجود نمایندگی رسمی باعث شده است که بسیاری از کاربران به جای استفاده از قطعات اصل، به خرید قطعات فیک و نصب آن‌ها بر روی گوشی‌های خودشان رضایت بدهند. سعی کنید برای تهیه گوشی‌های شیائومی از نمایندگی‌های مشهور شیائومی که دارای گارانتی  معتبر است، خریداری نمایید.

 

خرید گوشی سامسونگ اقساطی

خرید گوشی سامسونگ اقساطی هم با قسطا کارت امکان پذیر میباشد.

اما بنظر شما گوشی های سامسونگ بهتر است یا شیائومی؟

سامسونگ بزرگ‌ترین برند الکترونیکی مصرفی در جهان است که محصولات بسیار متنوعی از جمله تلفن‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی، لپ‌تاپ، تلویزیون، لوازم خانگی و دستگاه‌های خانه هوشمند تولید می کند.. نام تجاری دیگری که در تولید محصولات خود از سامسونگ پیروی کرد، شیائومی است. برند چینی شیائومی رقابت خود را با برند سامسونگ در بازارهای مختلف مانند هند، آسیای جنوب شرقی و اروپا آغازکرد. سامسونگ و شیائومی از نظر خط تولید و استراتژی کاملاً شبیه هم هستند.

 کمپانی شیائومی برای پیروزی در رقابت جهانی موبایل از استراتژی کیفیت بالا و قیمت مناسب استفاده کرد. در واقع عمده تمرکز شیائومی برای تولید گوشی های میان رده است. اگر قرار باشد بین پرچمداران سامسونگ و شیائومی یک انتخاب داشته باشید، به طور قطع پیشنهاد اول ما به شما سامسونگ است. اما حقیقت این است رقابت اصلی این دو برند در جای دیگری است.

تا پیش از این سامسونگ برای محصولات میان رده خود وقت و هزینه زیادی صرف نمی کرد. اما با ورود برند قدری چون شیائومی که تمام تمرکز خود را در تولید محصولات میان رده گذاشته، چاره ای برای سامسونگ باقی نمی ماند! در این زمان سامسونگ گوشی هایی مانند Galaxy M51 و Galaxy A51 را به بازار وارد کرد و توانست سهم بازاری که در رقابت با شیائومی از دست داده بود را دوباره به دست بیاورد.

مراحل دریافت قسطا کارت

برای دریافت قسطا کارت ابتدا به سایت www.ghesta.ir  مراجعه کنید و یک حساب کاربری بسازید و سفارش خود را ثبت کنید.

سپس مدارک خواسته شده را بارگذاری کنید و منتظر اعتبار سنجی باشید.

بعد از 1 تا 3 روز کاری نتیجه اعتبار سنجی از طرف کارشناسان قسطا به اطلاع شما خواهد رسید و اعتباری تا سقف 20 میلیون تومان به شما تعلق میگیرد.

پس از ارسال مدارک و تایید شدن آنها توسط کارشناسان قسطا، قسطا کارت شما صادر میشود و با پست به دست شما میرسد. پس از دریافت قسطا کارت، با واریز پیش پرداخت قسطا کارت شما شارژ میشود و میتوانید با آن از هر فروشگاهی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا پرداخت کنید.

برای اطلاعات بیشتر حتما به سایت قسطا مراجعه کنید.

41c59730-087d-4fce-975f-03ad2ed888e8

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها