تحصیل در ایران اخذ مدرک کارشناسی ارشد از مانهایم آلمان

کد خبر: 1173310

در پی تفاهم نامه موسسه علوم و فنون تهران و دانشگاه مانهایم آلمان دانشجویان می‌توانند با تحصیل در ایران مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه آلمانی را دریافت کنند.

تحصیل در ایران اخذ مدرک کارشناسی ارشد از مانهایم آلمان

پس از بررسی سوابق موسسه علوم و فنون تهران ( تهران بیزینس اسکول) از سوی دانشگاه مانهایم آلمان و کسب عنوان یکی از معتبرترین موسسات آموزشی جهان این موسسه به  عنوان یکی از شعب دانشگاه مانهایم در جهان مورد تایید طرف آلمانی قرار گرفت و در حال حاضر تنها شعبه دانشگاه مانهایم آلمان در ایران در همین راستا اقدام به پذیرش دانشجو در رشته‌های مدیریت کسب و.کار یاmbaخواهد کرد۰

متقاضیان تحصیل در رشته های مدیریت کسب و کار mba در تهران و شهرستان های تمام کشور می توانند با گذراندن دوره هشت ماهه به صورت آنلاین یا حضوری در موسسه ثبت نام نمایند و پس از کسب موفقیت در گذراندن دوره ها مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه مانهایم آلمان دریافت کنند.

 دانشگاه مانهایم آلمان دانشجویان موسسه علوم و فنون تهران یا همان تهران بیزینس اسکول را به عنوان دانشجوی این دانشگاه شناخته و پس از بررسی پایان نامه ها به صورت حضوری در آلمان و یا آنلاین از موسسه علوم و فنون مدرک کارشناسی ارشد دانشجو را صادر میکند.

مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه مانهایم آلمان از جمله مدارک تحصیلی است که در تمام جهان مورد تایید مراکز اشتغالزایی-کارخانجات و موسسات بزرگ جهان است

فارغ التحصیلان می توانند پس از دریافت مدرک  موسسه علوم و فنون به بزرگترین مراکز اشتغالزایی دنیا درخواست کار بدهند.

علوم و فنون تهران (تهران بیزینس اسکول) شرایطی را فراهم نموده تا متقاضیان بدون مدرک تخصصی زبان  درکلاس ها حضور یابند و در دوره ۲۴۰ روزه با دریافت مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه مانهایم آلمان شانس اشتغال در اروپا و سایر کشور های جهان را بدست آورند.

دانشجویان پس از پایان دوره و زمان تحویل پایان نامه ها به دو شکل می توانند اقدام نمایند.

 دانشگاه مانهایم به صورت حضوری آمادگی دارد تا پایان نامه ها را بررسی و مدرک را تحویل دانشجو بدهد و در شکل دوم دانشجو پایان نامه را به موسسه علوم و فنون تحویل داده و مدرک به صورت آنلاین و مجازی برای دانشگاه آلمانی ارسال و پس از تایید مدرک کارشناسی ارشد از سوی مانده‌ایم صادر میگردد.

علاقه‌مندان در سراسر کشورمی‌توانند با مراجعه به سایت تهران بیزینس اسکول(www.tbs.ir) یا همان موسسه علوم و فنون تهران مراجعه و در بازه مشخص قبل از پر شدن ظرفیت ثبت نام نمایند.

2

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها