کد مطلب: 31201

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس تبریز | تعطیلی مدارس اردبیل

فوری/ تعطیلی مدارس این استان ها و شهرها | کدام مدارس و ادارات فردا یکشنبه 17 دی ماه تعطیل شد؟

ورود سامانه بارشی و سرما و یخبندان به کشور و هشدار هواشناسی برخی از مدارس شهرها و استان ها را به تعطیلی کشاند. منابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس در یکشنبه 17 دی 1402 بدلیل سرما داداه اند که جزئیات این تعطیلی را در ادامه با هم می خوانیم.

فوری/ تعطیلی مدارس این استان ها و شهرها | کدام مدارس و ادارات فردا یکشنبه 17 دی ماه تعطیل شد؟

خبرنگار شکیبا بقال زاده: امروز بدلیل سرمای بی سابقه و هشدار هواشناسی تعطیلی مدارس در برخی از شهرها را داشتیم.باتوجه به تداوم یخبندان احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برای بعضی از استان ها در 17 دی 1402 می رود. در ادامه جزئیات تعطیلی مدارس را با هم می خوانیم.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در شهرستان تبریز، مدارس نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه تعطیل شد.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در شهرستان تبریز، مدارس نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه امروز در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیردولتی و استثنایی شهری و روستایی در نوبت صبح غیرحضوری است.

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان وضعیت فعالیت مدارس در نوبت بعد از ظهر نیز طی اطلاعیه‌ای دیگر به اطلاع دانش آموزان خواهد رسید.

لازم به ذکر است که امتحانات داخلی در مناطق ذکر شده لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه تاکید شده است در روز‌هایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

اطلاعیه تعطیلی مدارس مدارس منطقه ورزقان، هریس، خواجه، ایلخچی

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه ورزقان، مدارس این منطقه روز شنبه ۱۶ دی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر غیرحضوری است.

براساس این اطلاعیه امتحانات داخلی در این منطقه لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس و ادارات تبریز 

فرماندار شهرستان تبریز گفت: ادارات تبریز امروز شنبه با ۲ ساعت تأخیر آغاز بکار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تبریز، یونس فاتح در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به علت بارش سنگین برف امروز تمامی مقاطع مدارس شهرستان تبریز در شیفت صبح تعطیل اعلام می‌شود.

وی افزود: امتحانات نهایی برگزار خواهد شد و تمام ادارات هم با دو ساعت تأخیر خدمت رسانی می‌کنند.

تعطیلی مدارس دهستان الند بخش صفاییه خوی

روابط عمومی آموزش و پرورش خوی اعلام کرد، با توجه به بارش برف، کولاک و برودت هوا، مدارس دهستان الند از توابع بخش صفاییه شهرستان خوی در تمامی مقاطع تحصیلی، شنبه ۱۶ دی ماه در دو شیفت صبح و بعدازظهر، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

بارش برف در اردبیل و تعطیلی مدارس

آموزش و پرورش اردبیل: به‌دلیل برودت هوا در سرعین مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در این شهر غیرحضوریند.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس اردبیل فردا 17 دی

با توجه به شرایط فعلی هواشناسی و پیش‌بینی بارش برف و سرمای شدید در استان اردبیل، احتمال تعطیلی مدارس برای روز یکشنبه وجود دارد. گزارشات هواشناسی نشان می‌دهند که این منطقه در معرض بارش برف قرار خواهد گرفت و در پی آن شرایط آب و هوایی نامساعدی ممکن است برای حضور دانش‌آموزان و دیگر کارکنان مدارس ایجاد شود. با این حال، هنوز خبر رسمی تعطیلی مدارس برای روز یکشنبه منتشر نشده است. بهتر است منتظر اعلام رسمی از سوی مقامات مربوطه باشیم و از منابع معتبر و اطلاعات رسمی برای دریافت اخبار مربوطه استفاده کنیم.

با توجه به تداوم بارش ها در استان شاهد تعطیلی مدارس در شهرستان سرعین برای روز شنبه بودیم . برای اطلاع از آخرین وضعیت تعطیلی مدارس اردبیل در روز یکشنبه با ما باشید .

اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز شنبه ۱۶ دی ‌ماه ۱۴۰۲        

به دلیل برودت هوا در سرعین دوره پیش دبستانی و ابتدایی فعالیت های آموزشی بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس تبریز بر اثر برف فردا یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲

تبریز – به گزارش خبرگزاری ایسنا، به دلیل بارش فراوان برف در شهرستان تبریز و تصمیمات اتخاذ شده توسط مقامات محلی، اعلام شده است که امروز تمامی مقاطع مدارس در شیفت صبح غیرحضوری و به صورت مجازی برگزار می‌شوند. اما وضعیت تعطیلی مدارس برای فردا هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

فرماندار شهرستان تبریز اعلام کرده است که امتحانات نهایی برگزار خواهند شد و ادارات نیز با داشتن ۲ ساعت تاخیر در خدمت‌رسانی به شهروندان خواهند بود. با این حال، تصمیم نهایی در مورد تعطیلی یا ادامه فعالیت مدارس در روز فردا هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

مسئولان تصمیم‌گیرنده در حوزه آموزش و پرورش در حال بررسی و ارزیابی وضعیت هوا و شرایط جاده‌ها هستند تا تصمیم صحیحی درباره تعطیلی یا ادامه فعالیت مدارس در روز فردا اعلام شود. اطلاعات بیشتر درباره تصمیمات ادارات مربوطه و وضعیت آب و هوا به زودی اعلام خواهد شد و اولین اطلاعیه رسمی در این خصوص به دانش‌آموزان و اولیاء امور تحصیلی اعلام خواهد شد.

در هر صورت، از دانش‌آموزان و اولیاء امور تحصیلی خواهش می‌شود که اطلاعات مرتبط را از منابع رسمی دنبال کرده و به تصمیمات اعلام شده توسط مقامات محلی اطلاع پیدا کنند.

زمستان واقعی شروع شد / تعطیلی مدارس این استان ها بدلیل سرما

سازمان هواشناسی کشور از کاهش دمای هوا در نوار شمالی کشور و بارش برف و باران در برخی استان‌ها خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز شنبه ۱۶ دی گستره بارندگی همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما کل نوار شمالی را در بر می‌گیرد. در نیمه شرقی استان آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، سواحل شمالی و در ارتفاعات البرز مقدار بارش قابل توجه است و همچنین در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب کشور، مناطقی از مرکز و شرق کشور نیز ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

در روز یکشنبه، ۱۷ دی گستره فعالیت سامانه در نیمه شرقی کشور است که سبب بارش باران و برف و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما در این مناطق می‌شود.

در روز دوشنبه ۱۸ دی در جنوب کرمان، شرق هرمزگان و مناطقی از سیستان و بلوچستان بارش و وزش باد رخ می‌دهد و به تدریج این سامانه از جنوب شرق کشور خارج و در سایر مناطق کشور نیز جوی پایدار همراه با روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.

همچنین در روز سه‌شنبه ۱۹ دی در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر خواهد بود و طی دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز و در روز شنبه دریای خزر مواج است.

آسمان تهران امروز، شنبه، ۱۶ دی نیمه ابری تا ابری همراه با افزایش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و بارش پراکنده به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد دارد و برای روز یکشنبه، ۱۷ دی صاف تا قسمتی ابری به تدریج کاهش باد اواخر وقت غبار رقیق با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

در حال بروز رسانی.......

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی