شکایات مردم از تخلفات بهداشتی در سامانه ۱۹۰

کد خبر: 733759

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: در مرکز روابط عمومی این وزارتخانه به طور متوسط ۴۵۰ مشاوره در ماه به مراجعان ارائه داده‌می‌شود و به‌صورت ماهانه حدود ۲۰۰ درخواست به روابط عمومی وزارت بهداشت ارجاع داده می‌شود.

خبرگزاری فارس: عباس زارع‌نژاد مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در خصوص برخی اخبار غیر موثق منتشر شده در فضای مجازی درباره عدم پاسخ‌گویی وزارت بهداشت به درخواست‌های مطرح شده از سایر مراکز و مراجعات مردمی، توضیح داد: در روابط عمومی این وزارتخانه روزانه به بیش از 50 نامه پاسخ داده می‌شود و این موضوع به معنای آن است که به‌صورت ماهانه مسئولان اداره روابط عمومی به 1500 درخواست پاسخ می‌دهند.

وی با اشاره به گزارش سامانه دسترسی به آزاد به اطلاعات گفت: همچنین در این مرکز به طور متوسط 450 مشاوره در ماه به مراجعان ارائه می‌شود و به‌صورت ماهانه حدود 200 نفر به روابط عمومی وزارت بهداشت مراجعه می‌کنند که البته آمار منتشر شده در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات بر این موضوع تاکید دارد.

زارع‌نژاد گفت: مردم جامعه می‌توانند مشکلات خود را به جز روابط عمومی این وزارتخانه از طریق معاونت‌ها و سامانه 190 که برای برای پیگیری شکایات مردم از تخلفات بهداشتی راه اندازی شده و بقیه مسیرهای ارتباطی پیگیری کنند.

وی در پایان گفت: در سامانه پاسخ‌گویی وزارت بهداشت در ماه جاری به حدود بیش از 75 درصد نامه ها رسیدگی شده و برای 68 درصد از درخواست‌ها پاسخ ارسال شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها