گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1019811

در پی توافق عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی، وزرای خارجه بحرین و رژیم اشغالگر به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه بحرین و رژیم صهیونیستی

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از جروزالم پست، در پی آشکارسازی توافق ننگین سازش میان تل‌آویو و منامه، وزارت خارجه بحرین اعلام کرد وزیر امور خارجه این کشور و وزیر خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی به صورت تلفنی با هم به گفت‌وگو پرداختند.

بنا به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، گابی اشکنازی و عبداللطیف بن راشد الزیانی پس از اعلام توافق عادی‌سازی روابط طی تماسی تلفنی با هم گفت‌وگو کردند.

وزارت خارجه بحرین طی بیانیه‌ای اعلام کرد دو طرف بر اهمیت توسعه روابط دو جانبه در زمینه‌های گوناگون در راستای منافع دو طرف و تقویت صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.

در حالی که چند هفته از اعلام خیانت امارات مبنی بر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نمی‌گذرد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، دیروز بیست و یکم شهریور اعلام کرد بحرین و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی‌سازی روابط دست پیدا کرده‌اند.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و انتشار نتایج نظرسنجی‌ها، که هم‌اکنون به ضرر ترامپ و به نفع جو بایدن، رقیب دموکرات اوست، رئیس‌جمهور آمریکا که برای کسب آرای مردمی دست به انجام هر اقدامی می‌زند؛ اقداماتی که حتی بعضی از آن‌ها در عرصه بین‌المللی با انتقاد شدید روبه‌روست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها