پلیس فرانسه عامل تیراندازی «لیون» را آزاد کرد/تیراندازی در «مون‌پلیه» فرانسه

کد خبر: 1030200

منابع آگاه در دفتر دادستانی فرانسه اعلام کردند که پلیس این کشور عامل تیراندازی دیروز در «لیون» را آزاد کرده است.

پلیس فرانسه عامل تیراندازی «لیون» را آزاد کرد/تیراندازی در «مون‌پلیه» فرانسه

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس فرانسه امروز یکشنبه مظنون به تیراندازی دیروز در نزدیکی کلیسای یونانی شهر «لیون» را آزاد کرد.

منابع آگاه در دفتر دادستانی فرانسه در این خصوص اعلام کردند که پلیس فرانسه مظنون مورد نظر در حادثه دیروز را آزاد کرده است.

دادستان‌های فرانسه در این باره اعلام کردند که هیچ سند و مدرکی دال بر ایراد اتهام به این مظنون در تیراندازی روز گذشته به دست نیامده است.

گفتنی است، پلیس فرانسه دیروز شنبه اعلام کرده بود که به سوی یک کشیش در شهر «لیون» در این کشور تیراندازی شده است.

تیراندازی در «مون‌پلیه» فرانسه

به دنبال وقوع تیراندازی در شهر «مون‌پلیه» فرانسه، نیروهای ارتش و پلیس در محل حادثه مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حساب کاربری شبکه تلویزیونی تی‌آرتی در توئیتر دقایقی پیش با انتشار خبری از وقوع تیراندازی در شهر «مون‌پلیه» واقع در فرانسه خبر داد.

حساب کاربری شبکه تلویزیونی تی‌آرتی در توئیتر در این خصوص نوشت: تبادل آتش در «مون‌پلیه» با استفاده از سلاح های خودکار گزارش شده است. نیروهای ارتش و پلیس فرانسه در محل حادثه در این شهر مستقر شده اند.

خبرگزاری اسپوتنیک در این خصوص اعلام کرد: به گفته مقامات پلیس، تیراندازی در محله «پایاد» و در نتیجه درگیری میان دو گروه رقیب روی داده است.

یک شاهد عینی این حادثه، فیلمی از این تیراندازی را در توییتر خود منتشر کرده است. در این تصاویر افراد سیاه پوش از گوشه و کنار یک مجموعه آپارتمانی به یکدیگر شلیک می‌کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها