تروریست‌های‌آمریکا کودک‌ سوری را درحال بازی کشتند!

کد خبر: 1042521

نیروهای آمریکایی که در پایگاهی در منطقه «التوسعیه» شهر «الشدادی» مستقر هستند، با خونسردی تمام به یک کودک ۱۲ ساله به بهانه اینکه به سمت محل حضورشان نزدیک می‌شد، شلیک کردند. این کودک به نام «حسین الفلاح» در حال بازی با دوستان خود بود که هدف این تیراندازی قرار گرفت.

تروریست‌های‌آمریکا کودک‌ سوری را درحال بازی کشتند!

خبرگزاری فارس: منابع محلی در استان الحسکه سوریه امروز (پنجشنبه) از قتل یک کودک ۱۲ ساله به دست نیرو‌های ارتش آمریکا خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، به گفته این منابع محلی، نیرو‌های آمریکایی که در پایگاهی در منطقه «التوسعیه» شهر «الشدادی» مستقر هستند، با خونسردی تمام به یک کودک ۱۲ ساله به بهانه اینکه به سمت محل حضورشان نزدیک می‌شد، شلیک کردند.

این کودک به نام «حسین الفلاح» در حال بازی با دوستان خود بود که هدف این تیراندازی قرار گرفت.

به گفته اهالی، نیرو‌های آمریکایی پیش از این نیز به سمت مردم عادی شلیک کرده بودند و هدف از کشتن این کودک صرفا ترساندن مردم بود. شهر الشدادی که در کنترل نیرو‌های اشغالگر آمریکایی و عناصر کُرد سوریه قرار دارد، بار‌ها شاهد اعتراضات مردمی به حضور این نیرو‌ها بوده است.

روز گذشته (چهارشنبه) نیز شماری از اهالی شهر الشدادی (جنوب الحسکه) در اعتراض به دستگیری تعدادی از جوانان سوری به دست نیرو‌های قسد (تحت حمایت آمریکا) تظاهرات به راه انداختند.

اهالی الشدادی در اعتراض به این اقدام نیرو‌های قسد، جاده اصلی شهر را با سنگ و لاستیک بستند و خواهان آزادی زندانیان شدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها