شلیک پلیس آمریکا به جوانی که تسلیم شده بود!؟ +فیلم

کد خبر: 1049678

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده، بر خلاف ادعاهای پلیس آمریکا دیده می‌شود که یک جوان در حالی که دستانش را به نشانه تسلیم بالا گرفته هدف تیراندازی مرگبار پلیس قرار می‌گیرد.

شلیک پلیس آمریکا به جوانی که تسلیم شده بود!؟ +فیلم

خبرگزاری فارس: خانواده یک جوان ۱۹ ساله که از مشکلات روانی رنج می‌برد، بعد از انتشار ویدئویی جدید که نشان می‌دهد وی بر اثر تیراندازی پلیس پنسیلوانیا جان خود را از دست داده، خواستار پاسخگویی مقامات هستند.

این ویدئوی وایرال را «بنجامین کراپ» وکیل مدافع حقوق مدنی روز چهارشنبه در حساب توییتری خود به اشتراک گذاشت. وی نماینده خانواده «جورج فلوید» مرد سیاه‌پوستی است که سال گذشته قتلش به دست یک افسر پلیس بر اثر خفگی در شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا، اعتراضات سراسری در آمریکا و بسیاری از کشورهای جهان را در پی داشت.

به گزارش «یاهو نیوز»، «کریستین هال» روز ۳۰ دسامبر بر اثر شلیک مرگبار پلیس روی پلی در شهرستان همیلتون در ایالت پنسلوانیا کشته شد. نیروهای پلیس بعد از دریافت گزارشی درباره حضور مردی پریشان به آنجا رفته بودند.

به دنبال مرگ وی در بیمارستان، مقامات پلیس بیانیه‌ای صادر و اعلام کردند کریستین سلاح گرم داشت. آن‌ها همچنین ادعا کرده بودند او بعد از دستور افسران پلیس سلاح خود را انداخت اما همکاری نکرد و سلاح را بار دیگر برداشت و به سمت آن‌ها نشانه رفت و به همین دلیل مجبور به شلیک شدند.

این در حالی است که در ویدئوی جدید منتشر شده مشخص است که کریستین در حالی هدف شلیک پلیس قرار می‌گیرد که دستانش را بالا برده است.

مادر این قربانیِ پلیس آمریکا گفت: او به کمک نیاز داشت. او به دنبال کمک بود، اما به جای دریافت کمک، از سوی کسانی که قرار بود به او کمک کنند، هدف گلوله قرار گرفت.

وی افزود: او دچار بحران شده بود. گفته می‌شود قصد خودکشی داشت. کریستین هال به یک دست کمک‌گر نیاز داشت، اما گلوله دریافت کرد آن هم وقتی که دستانش بالا بود.

خانواده این پسر جوان و وکلای آن‌ها از دادستان کل پنسیلوانیا خواسته‌اند درباره این پرونده تحقیق کند. با این حال، افسران پلیسی که در قتل وی دست داشتند، اخیراً به سر کار خود بازگشته‌اند و دفتر دادستان کل می‌گوید درخواستی برای بررسی پرونده دریافت نکرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها