پیام رهبر انقلاب به پوتین نتانیاهو را نگران کرد

کد خبر: 1049982

در پی ابلاغ پیام رهبر انقلاب در سفر رئیس مجلس به مسکو، رسانه‎های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو با دستپاچگی در تماس با پوتین خواستار حمایت روسیه از صهیونیست‎ها در سوریه شده است.

پیام رهبر انقلاب به پوتین نتانیاهو را نگران کرد

خبرگزاری فارس: در پی ابلاغ پیام رهبر انقلاب در سفر رئیس مجلس به مسکو، رسانه‎های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو با دستپاچگی در تماس با پوتین خواستار حمایت روسیه از صهیونیست‎ها در سوریه شده است.

صهیونیست ها از توسعه همکاری راهبردی ایران و روسیه در منطقه به شدت نگران هستند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهور روسیه در یک تماس تلفنی بر ضرورت هماهنگی‌های امنیتی در موضوعات مورد توجه طرفین تأکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با «ولادیمیر پوتین» با وی بر سر مسائل منطقه‌ای گفت‌و‌گو کرد.

به نوشته وبگاه روسیاالیوم، کاخ کرملین اعلام کرد که در این گفت‌و‌گوی تلفنی دو طرف در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و مسائل مورد توجه طرفین به خصوص در شرایط فعلی منطقه بحث و رایزنی کردند.

به گفته دولت روسیه، مسأله مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین تحولات سوریه از مهم‌ترین بخش‌های این گفت‌و‌گو بود.

پوتین و نتانیاهو همچنین توافق کردند که هماهنگی‌ها میان روسیه و رژیم صهیونیستی در موضوعات مختلف ادامه یابد و دفتر نتانیاهو نیز در بیانیه‌ای مدعی شد که در این تماس تلفنی دو طرف در خصوص مسائل منطقه‌ای و استمرار هماهنگی‌ها در خصوص تحولات امنیتی در منطقه گفت‌و‌گو کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها