گلایه الهان عمر از تهدیدهای نژادپرستانه در آمریکا

کد خبر: 1050986

نماینده مسلمان کنگره آمریکا در اظهاراتی عنوان داشت که تهدیدهای نژادپرستانه در ایالات متحده پدیده ای جدید نیست و همچنان ادامه خواهد داشت.

گلایه الهان عمر از تهدیدهای نژادپرستانه در آمریکا

 خبرگزاری مهر: به نقل از یو اس ای تودی، «الهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در اظهاراتی در خصوص پدیده نژادپرستی در این کشور گفت: پدیده نژادپرستی یک مشکل اجتماعی در آمریکا است که علل و عوامل پیچیده ای دارد.

وی در ادامه افزود: به طور حتم تهدیدات نژادپرستی در آمریکا همچنان وجود دارد و این مسئله حتی پیش از انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا وجود داشت و در آینده نیز خواهد بود.

الهان عمر در دوره ریاست جمهوری ترامپ به شدت با وی دچار اختلاف بود به حدی که حتی ترامپ خواستار اخراج وی از کنگره شده بود.

نماینده مسلمان کنگره آمریکا پیش از این نیز در گفتگویی با اشاره به بحران اقتصادی و بی توجهی مقامات و نمایندگان کنگره نسبت به وضعیت شهروندان آمریکایی گفت: به نظر می‌رسد آن‌ها واقعاً نسبت به شرایط تلخ بسیاری از مردمی که نمایندگی آن‌ها را برعهده دارند، بی توجه هستند. در مینه سوتا و در منطقه‌ای که من نمایندگی آن را برعهده دارم، تقریباً ۵۰ درصد از مستأجران کسانی که هستند درآمدشان به زور هزینه ماهانه را تأمین می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها