هشدار نماینده به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات پایه نهم

کد خبر: 1067163

عضو هیأت رئیسه مجلس از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات پایه نهم دانش آموزان ابراز نگرانی کرد و گفت: در صورت شیوع کرونا در بین آینده سازان کشور، مسئولان آموزش و پرورش باید پاسخگو باشند.

هشدار نماینده به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات پایه نهم

خبرگزاری فارس: روح‌الله متفکر‌آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امتحانات نهایی دانش‌آموزان اظهار داشت: این گلایه از وزارت آموزش و پرورش وجود دارد که چرا نتوانسته به خوبی پروتکل‌های بهداشتی را در مدرسه رعایت کند در حالیکه بارها وزیر آموزش و پرورش و مدیران آن در مجلس در این بارها قول‌هایی را داده بودند.

وی افزود: با اینکه شرایط را درک می‌کنیم که آزمون برخی مقاطع و پایه‌های مدارس اجباراً بایستی حضوری باشد و به نظر کارشناسان آموزشی در این باره احترام می‌گذاریم و در این باره چاره‌ای نیست اما حفظ سلامت دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این کشور بسیار حیاتی است هرچند که تکمیل فرایند واکسیناسیون جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و ای کاش امتحانات تا پایان این روند به تأخیر می‌افتاد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از آموزش و پرورش می‌خواهم در رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در مدارس همت بیشتری را به کار ببندد و کارشناسان ذی‌ربط در این باره نظارت‌های لازم را اعمال کنند و در صورت کوتاهی در این موضوع خدای ناکرده شاهد شیوع کرونا در بین دانش‌آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم خواهیم بود.

متفکرآزاد گفت:‌ مجلس نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس هنگام آزمون‌‌های پایه‌های نهم و دوازدهم بسیار حساس است و خانواده‌های زیادی دغدغه‌های خود را در این باره به نمایندگان مجلس منتقل کرده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها