عبدالباری عطوان: فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است

کد خبر: 1093591

روزنامه نگار مشهور عرب تاکید کرد فرار و رهایی شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع یکی از نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

عبدالباری عطوان: فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است

عبدالباری عطوان، روزنامه نگار مشهور عرب در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: آیا نگفته بودم که فروپاشی سرعت گرفته است؟ فرار و رهایی شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع یکی از نشانه‌های این فروپاشی است. دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان آماده باش اعلام کرده است و بی شک به وظیفه خود یعنی خیانت و جستجو برای یافتن و دستگیری این اسرا عمل خواهد کرد. هماهنگی امنیتی شرم آور و خیانت است.

صبح امروز شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد شش نفر از اسیران فلسطینی با حفر تونل از زندان جلبوع در منطقه بیسان در شمال فلسطین اشغالی فرار کردند. نظامیان صهیونیست در پی فرار شش اسیر فلسطینی به حال آماده باش درآمدند.

منابع مطلع در جنبش جهاد اسلامی گفتند، فرمانده عملیات فرار اسیران از زندان جلبوع، محمود عبدالله العارضه است که قدیمی‌ترین اسیر جهاد اسلامی در زندان‌های اشغالگران است.

جهاد اسلامی این عملیات فرار اسیران را عملیات بزرگ قهرمانانه خواند که زلزله شدیدی برای سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به همراه خواهد داشت و سیلی سختی به ارتش اشغالگر و کل این رژیم است.

خضرعدنان‌ از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم  اعلام کرد موفقیت ۶ اسیر فلسطینی در آزادی خود از زندان جلبوع از طریق حفر تونل‌، یک پیروزی برای مقاومت به شمار می‌رود که در امتداد پیروزی‌های نبرد شمشیر قدس قرار دارد و همچنین شکست سختی برای ارتش رپیم صهیونیستی است./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها