چند مجروح در تیراندازی در دبیرستانی در ویرجینیای آمریکا

کد خبر: 1097368

در جریان تیراندازی در مدرسه‌ای در یکی از شهرهای ایالت ویرجینیا چند دانش آموز مجروح شدند.

چند مجروح در تیراندازی در دبیرستانی در ویرجینیای آمریکا

 در جریان حادثه تیراندازی در دبیرستانی در ایالت ویرجینیای آمریکا چند دانش‌آموز مجروح شده که دو نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند.

پلیس ویرجینیا اعلام کرد که در نیمه‌های روز دوشنبه، حادثه تیراندازی در دبیرستانی در شهر «نیوپورت نیوز» روی داد که طی آن دست کم به دو نفر گلوله اصابت کرده است.

پلیس اعلام کرد که این دو نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند و طبق گزارش‌ها، جراحت‌های آنها خطرناک گزارش نشده است.

دانش‌آموزان دبیرستان «هریتیج» که این حادثه در آن روی داده تخلیه شده‌اند و پلیس به صورت گسترده‌ای در آنجا حضور پیدا کرده است.

گزارش‌ها اشاره کرده‌اند که دانشجویان به منطقه‌ای در بیرون از زمین تنیس هدایت شده‌اند و از والدین دانش آموزان خواسته شده که فرزندان خود را آرام کنند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره ایالات متحده حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا نشده است.

اخیراً نیز مرکز آرشیو خشونت‌های مسلحانه آمریکا گزارش کرد که در حالی که هنوز چهار ماه به پایان سال جاری میلادی باقی مانده آمریکا صحنه ۴۵۰ تیراندازی کوری بوده که در آنها دست‌کم چهار نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و یا بر اثر تیراندازی کشته شده‌اند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها