جمهوری‌ خواهان آمریکا علیه ترامپ شدند

کد خبر: 1101951

بیشتر جمهوری‌ خواهان سنای آمریکا نمی‌خواهند ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ این کشور شرکت کند، زیرا می‌ترسند این اتفاق علیه آن‌ها باشد.

جمهوری‌ خواهان آمریکا علیه ترامپ شدند

 به نقل از دیلی میل، جمهوری‌ خواهان سنای آمریکا به شدت بی‌میل به شرکت دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور سابق این کشور در انتخابات ۲۰۲۴ هستند و ابراز امیدواری کردند او  شرکت در این انتخابات را اعلام نکند یا حداقل قبل از انتخابات میان دوره‌ای از قصد خود برای شرکت در انتخابات خبر ندهد، زیرا در این صورت انتخاب مجدد آن‌ها در سنا سخت می‌شود.

بر اساس این گزارش سناتور‌های جمهوری‌ خواه به دلیل ارتباط گرفتن ترامپ با رای‌دهندگان مستقل و بلاتکلیف علاقه‌ای ندارند او به کارزار انتخابات ۲۰۲۴ بازگردد حتی چند تن از این سناتور‌ها به شرط مخفی ماندن نامشان اعلام کردند که نمی‌خواهند ترامپ پرچم‌دار حزب باشد. یکی از این سناتور‌ها به صراحت اعلام کرد هنگامی که ترامپ داخل بازی نشده است وضعیت آن‌ها بهتر است.

این وبگاه خبری در ادامه افزود: تنها چیزی که واضح است این است که اکثر جمهوری‌خواهان معتقدند اعلام حضور دونالد ترامپ در انتخابات سال ۲۰۲۴ قبل از شروع انتخابات میان‌دوره‌ای به آن‌ها آسیب می‌رساند.

دیلی میل در پایان نیز اضافه کرد: برخی از جمهوری‌خواهان معتقدند ترامپ به این دلیل توجهات بسیاری را به خود جلب می‌کند که می‌خواهد در سال ۲۰۲۴ کاندید شود و البته برای نامزدی از سوی این حزب نیز شانس خوبی دارد، اما برخی دیگر بر این اعتقادند که او می‌تواند ریسک شکست دوباره در برابر بایدن (رئیس‌جمهور فعلی آمریکا) را داشته باشد یا امکان دارد آن قدر سالم نباشد که بتواند یک انتخابات دیگر را تحمل کند.

طی هفته‌های گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری‌های آمریکایی اعلام کرده است حدس می‌زند تنها یک ایده او را از بازگشت به کاخ سفید دور نگه دارد و از آنچه که در حال حاضر در کشورش اتفاق می‌افتد متنفر است، زیرا زمانی که او در کاخ سفید بود اوضاع آمریکا بهتر بوده است./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها