انتقاد متفاوت پسر ترامپ از وضعیت آمریکا

کد خبر: 1105619

پسر ارشد رئیس‌جمهور سابق آمریکا وضعیت فعلی این کشور را با شرایط کشور کمونیست چکسلواکی در دهه ۸۰ میلادی مقایسه کرده است.

انتقاد متفاوت پسر ترامپ از وضعیت آمریکا

«دونالد ترامپ جونیور»، فرزند ارشد رئیس‌جمهور سابق آمریکا وضعیت فعلی کشورش را با وضعیت چکسلواکی کمونیست در دهه ۸۰ میلادی مقایسه کرده است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ جونیور در مصاحبه‌ای با پایگاه «نیوزمکس» گفته شرایط کنونی آمریکا او را یاد زمانی در دوران کودکی‌اش می‌اندازد که مجبور بوده برای نان در صف بایستد.

ترامپ جونیور فرزند دونالد ترامپ و ایوانا ترامپ است. ایوانا در چکسلواکی متولد شده اما به آمریکا آمد، با دونالد ترامپ ازدواج کرد و سپس از او طلاق گرفت.

او در این مصاحبه گفت: «پدربزرگ و مادربزرگ من طعم آزادی و رفاه را در این کشور چشیدند بنابراین من هر تابستان، به مدت ۶ تا ۸ هفته با آنها به اینجا  می‌آمدم.»

ترامپ جونیور درباره وضعیت چکسلواکی در آن سالها گفت: «من داخل آن صف‌های نان ایستاده‌ام. الان داریم آن قفسه‌های خالی را که آن موقع در چکسلواکی کمونیست دهه‌ ۸۰  تجربه کردم در آمریکا می‌بینیم.»

اظهارات پسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا در شرایطی مطرح شده که گزارش‌های منتشرشده در داخل این کشور نشان می‌دهد تهیه شام عیدشکرگزاری، با توجه به افزایش قیمت غذا و سوخت در آمریکا نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

این نخستین بار نیست که ترامپ جونیور آمریکا را با چکسلواکی مقایسه کرده است. وی در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز در سال ۲۰۲۰ از تمثیل ایستادن در صف نان برای هشدار درباره پیروزی برنی سندرز در انتخابات ریاست‌جمهوری استفاده کرد.

او در آن مصاحبه گفت: «مادرم از یک کشور کمونیست گریخت. من در چکسلواکی کمونیست بزرگ شدم، زبان آنجا را صحبت کردم و دوستانی از آنجا دارم. من داخل آن صف‌های نان ایستاده‌ام. می‌توانم به شما اطمینان بدهم که آن صف‌ها اینطور که برنی و دانشگاهی‌ها آن را جلوه می‌دهند، گل و بلبل نیست.»/فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها