اگر قصد سفر به کانادا را دارید...

کد خبر: 1107062
اگر قصد سفر به کانادا را دارید...

 

یا اگر قصد نقل مکان و مهاجرت به این کشور پر طرفدار به سرتان زده با ما همراه باشید تا شما را از موانع و چالش هایی که پیش رویتان هست مطلع کنیم...

سفر به کانادا

وضعیت صدور ویزای توریستی کانادا برای ایرانیان به شکلی شده که به احتمال زیاد مهاجرت به کانادا زمان و انرژی کمتری از شما میگیرد تا یک مسافرت توریستی ساده!

درحالیکه قبول داریم در این قسمت کمی اغراق کردیم، توجه شما را به چند نکته در خصوص آموزش نحوه ی اخذ ویزای توریستی کانادا جلب میکنیم،

چه افرادی میتوانند برای ویزای توریستی کانادا اقدام کنند؟

همه ( عدم نداشتن سابقه ی ریجکتی مهم است )

ویزای توریستی برای چه اهدافی صادر میشود؟

شرکت در عروسی بستگان، ملاقات دوست و بستگان، مراقبت از مریض، گردشگری...

مهم ترین نکته ای که باید در ضمن پروسه ی اقدام برای ویزای توریستی کانادا رعایت کنیم چیه؟

عدم وجود نقصی پرونده یا هر موردی که منجر به ریجکت شما شود!

چگونه درصد ریجکتی ویزای توریستی کانادا را کم کنیم؟

مطمئن ترین راه گرفتن وکیل یا استفاده از افراد با تجربه است، یک سوال ساده از افرادی که ویزا شده و افرادی که ریجکت شده اند هم شما را به این جواب خواهد رساند، امروزه مسافرت به کشورهای خارجی به سادگی گذشته نیست و همه باید قدم های حساب شده ای جهت تحقق صدور ویزا برداریم.

اما راه دیگری هم برای کم شدن ریسک ریجکت ویزا وجود دارد مثل:

 اخذ ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه:

دعوتنامه از طرف فامیل درجه یک بستگان و دوستان نزدیک ریسک ریجکت ویزای شما را تا حد زیادی از بین میبرد زیرا فردی که برای شما دعوتنامه میفرستد در واقع سفارت اعلام میکند که پشتوانه مالی شما برای مدت اقامتتان در خاک کانادا خواهد شد. در نتیجه شما دیگر مجبور نیستید تمکن مالی تان را به اثبات کنید.

سفر به کانادا یا مهاجرت به کانادا؟

چون درصد ریجکتی در پرونده های مهاجرتی به خصوص تحصیلی کمتر است، اگر شما پذیرش یک دانشگاه در کانادا باشید یا یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی داشته باشید احتمال ویزا شدنتان به طرز شگفت انگیزی بالا میرود!

برای کسب اطلاعات بیشتر و آموزش نحوه مهاجرت به کانادا و آموزش نحوه اخذ ویزای تحصیلی کانادا حتما به سایت ویزا آتلاتیس مراجعه کنید و تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را از آن دریافت کنید و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره یا شروع پروسه ی اقدام با کارشناسان ما در ویزا آتلانتیس تماس بگیرید.

ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها