ترس ارتش رژیم صهیونیستی از عواقب حمله به ایران

کد خبر: 1119627

رسانه صهیونیستی اذعان کرد ارتش رژیم اشغالگر از سناریوهای مطرح شده برای حمله به ایران، به دلیل عواقب احتمالی و غیرقابل پیش‌بینی آن، می‌ترسد.

ترس ارتش رژیم صهیونیستی از عواقب حمله به ایران

نشریه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی مدعی شد فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی سناریو‌های مختلفی برای حمله به ایران ارائه کرده‌اند، اما از ترس عواقب آن‌ها و عدم توانایی ارزیابی نتیجه به دلیل برنامه هسته‌ای ایران، به آن‌ها شک دارند.

براساس این گزارش ارتش رژیم صهیونیستی سرمایه‎ای حدود ۲.۹ میلیارد دلار دریافت کرده است تا زرادخانه‌های هسته‌ای خود را تقویت کند و بانک اهدف نظامی خود را وسعت بخشد و تمرینات نظامی انجام دهد، همچنین گفته می‌شود تمامی این اقدامات در راستای حمله به ایران انجام می‌شود.

بنابر اعلام هاآرتص: «مقامات نظامی اسرائیل آماده هستند به محض اینکه چراغ سبزی نشان داده شود به ایران ضربه بزنند. اما از جمله عواقب چنین حمله‌ای، " نبرد با حماس در نوار غزه و حزب الله در لبنان " پیش‌بینی می‌شود.»

بر اساس ارزیابی‌های گزارش شده از سوی ارتش رژیم اشغالگر، ایران سیستم‌های دفاع هوایی خود و زرادخانه موشکی خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است.

در این گزارش همچنین آمده است: «ایران همچنین توانسته زرادخانه موشک‌های دوربرد خود را - که به راحتی می‌توانند به هر نقطه در اسرائیل ضربه بزنند- به میزان قابل توجهی افزایش دهند.»

این گزارش در راستای ادعا‌های قبلی رژیم اشغالگر مطرح می‌شود مبنی بر اینکه تهران ممکن است قصد تولید بمب هسته‌ای داشته باشد - چیزی که نیرو‌های جنگ رژیم صهیونیستی ادعا می‌کنند که اگر ایران واقعاً چنین هدفی داشته باشد، ممکن است ظرف دو سال آینده اتفاق بیفتد.

ادعا‌های این رژیم درحالی مطرح می‌شود که دور هشتم مذاکرات برجامی در وین در حال انجام است و احیای توافق هسته‌ای ایران نیز باعث رعب و وحشت برای مقامات صهیونیستی شده است.

به تازگی نیز «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بار دیگر در ادامه سخن‌پراکنی‌های خود علیه کشورمان گفت: «قدرت‌های جهانی باید موضع محکم‌تری در مذاکرات هسته‌ای با ایران اتخاذ کنند.»/باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها