حکیم: شهیدان سلیمانی و المهندس با خنثی‌سازی نقشه‌های شوم داعش، نام و یاد خود را جاودانه کردند

کد خبر: 1120422

رهبر جریان حکمت ملی عراق به مناسبت دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی بر تروریسم تکفیری تاکید کرد : سرلشکر شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس با خنثی‌سازی نقشه‌های شوم داعش، نام و یاد خود را جاودانه کردند.

حکیم: شهیدان سلیمانی و المهندس با خنثی‌سازی نقشه‌های شوم داعش، نام و یاد خود را جاودانه کردند

به نقل از دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی، «سید عمار حکیم» در پیامی به مناسبت سالروز شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نوشت: در دومین سالروز دردناک شهادت‌شان، یادگارهای نیک شهیدان ابومهدی المهندس و مهمان عراق، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، یادشان را گرامی می‌داریم که با مواضع شرافتمندانه‌شان در رویارویی با تروریسم و خنثی کردن نقشه‌های شومش، نام خود را در یاد و وجدان ملت عراق و ملت‌های آزاده جاودانه کردند.

وی ادامه داده است: این مناسبت ما را به وحدت کلمه در عرصه سیاست ملی در برابر چالش‌های پیش رو و عقب‌نشینی از مطالبات گروهی و حزبی در برابر منافع ملی و مسائل سرنوشت‌ساز میهن و تلاش برای پردازش نگاهی ملی و یکپارچه که راه را در برابر تشکیل دولت ملی خدمات‌محور و منسجم و مجلسی اثرگذار فراهم کند که به دور از موانع و ملاحظات سیاسی به نقش نظارتی و قانون‌گذاری خود عمل کند فرامی‌خواند.

رهبر جریان حکمت ملی در پایان این پیام آورده است: خداوند شهیدان عراق را مورد رحمت خویش قرار دهد و پرچم حق را برافراشته نگاه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها