لفاظی جدید لاپید درباره مذاکرات وین

کد خبر: 1120573

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تنها چند روز پس از یاوه گویی های قبلی خود درباره ایران و برنامه صلح آمیز هسته ای اش، امروز نیز به لفاظی برضد مذاکرات وین پرداخت.

لفاظی جدید لاپید درباره مذاکرات وین

به نقل از جروزالیم پست، امروز دوشنبه و همزمان با ادامه مذاکرات وین پس از وقفه ای سه روزه به جهت تعطیلات سال نوی میلادی، «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به یاوه گویی درباره مذاکرات مذکور پرداخت.

لاپید در این باره مدعی شد که مذاکرات وین منتج به نتایجی خوب برای این رژیم نخواهد شد اما تل آویو سعی دارد تا حد ممکن از تبعات این مسئله بکاهد.

وی ادامه داد که نخست وزیر این رژیم، وزیر جنگ و همچنین او طی نسخه پیچی جدیدی مدعی شده اند که «مخالف هیچ گونه توافقی نیستند و یک توافق خوب چیز خوبی است».

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه یاوه گویی هایش افزود: بحث شدیدی در مورد اینکه معامله خوب مستلزم چه چیزی است، وجود دارد. در آن بحث، ما (هم) سر میز هستیم. جهان، از جمله طرف های مربوطه (به پیشنهادات) گوش می کنند، از جمله امروز صبح.

لاپید ادعا کرد که مذاکرات وین «تا آنجا که به ما مربوط می شود به نتیجه مطلوب نخواهد رسید اما همیشه با افراد مربوطه برای بهبود نتیجه به نفع اسرائیل کار می کنیم».

وی چند روز پیش نیز در یک برنامه تلویزیونی، با ادعای اینکه تل آویو آماده است مجموعه‌ای از توانایی ها و قابلیت ها را برای محافظت از خود در برابر آنچه که ادعا می‌کند تهدید ایران است، به کار گیرد، گفت: اسرائیل توانمندی هایی دارد که برخی از آنها را جهان و برخی از کارشناسان این حوزه حتی نمی توانند تصور کنند.

لفاظی های رژیم صهیونیستی همزمان با دور جدید مذاکرات وین جهت برچیدن تحریم ها، شدت گرفته است چرا که علی رغم تبلیغات منفی رسانه های غربی و تلاش های مربوطه برای استفاده از تاکتیک های مختلف اعم از ضیق و به پایان رسیدن وقت برای مذاکره و مقصر جلوه دادن ایران، مذاکرات در مسیر درستی در حال پیشرفت است و نتایج چشمگیری به دست آمده است.

همانطور که لاپید نیز به آن اشاره ضمنی کرد، رژیم صهیونیستی جهت چوب لای چرخ مذاکرات گذاشتن، از تروئیکای اروپایی استفاده می کند تا بتواند خواسته های نامشروع خود را از این طریق به کرسی بنشاند.

یاوه گویی های سران رژیم صهیونیستی بر ضد تهران و برنامه صلح آمیز هسته ای اش مطلب جدیدی نیست و طی حداقل دو دهه اخیر بارها ادعاهای پوچ و واهی و تهدیدات خود برضد ایران را مطرح کرده اند که در همه این موارد هدفی غیر از پیشبرد اهداف شوم و منافع این رژیم در کار نبوده است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها