نیکی هیلی: «جو بایدن» باید میان ایران و اسرائیل یکی را انتخاب کند

کد خبر: 1128597

نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد تلاش ادعایی واشنگتن برای بازگشت به برجام را به «حکم اعدام» برای رژیم صهیونیستی تعبیر کرده است.

نیکی هیلی: «جو بایدن» باید میان ایران و اسرائیل یکی را انتخاب کند

 «نیکی هیلی»، نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد تلاش ادعایی دولت آمریکا برای بازگشت به برجام را به «حکم اعدام برای اسرائیل» تعبیر کرده و گفته «جو بایدن» باید میان ایران و اسرائیل یکی را انتخاب کند.

نیکی هیلی امروز چهارشنبه در توییتر نوشت: «بگذارید صریح صحبت کنم. اگر دولت بایدن به توافق هسته‌ای ایران برگردد دنبال حکم اعدام برای اسرائیل است. او باید یک طرف بایستد، طرف ایران یا اسرائیل. انتخاب تروریست‌ها به جای متحدان قابل پذیرش نیست.»

نیکی هیلی در زمان حضورش در دولت «دونالد ترامپ» به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل بارها از تمرکز این سازمان بر سوابق حقوق بشری رژیم صهیونیستی عصبانی شده بود. او می‌گفت خواستار تغییر رویکرد سازمان ملل در قبال رژیم صهیونیستی است و به همین دلیل چندین بار با نادیده گرفتن دستور کار جلسات سازمان ملل به جای صحبت درباره رژیم صهیونیستی به بیان اظهارات ضد ایرانی پرداخت. هیلی یکی از کسانی بود که ترامپ را به خروج از شورای حقوق بشر سازمان ملل ترغیب کرد. 

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در منطقه غرب آسیا است و با حمایت‌های آمریکا برنامه تسلیحات هسته‌ای خودش را از نظارت‌های بین‌المللی دور نگاه داشته است./فارس

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها