دیدار هیأت اعزامی رژیم صهیونیستی با اولیانوف و گروسی در وین

کد خبر: 1129838

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی اعلام کرد که با هیأت اعزامی رژیم صهیونیستی در وین دیدار کرده است.

دیدار هیأت اعزامی رژیم صهیونیستی با اولیانوف و گروسی در وین

«میخائیل اولیانوف» امروز (سه شنبه) در صفحه توییتر خود اعلام کرد که با هیأتی که از سوی رژیم صهیونیستی به وین رفته، دیدار کرده است.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین که ریاست هیأت روسی در مذاکرات وین را نیز بر عهده دارد در این خصوص نوشت: «همکاران اسرائیلی اعزامی و از نمایندگی دائم آن‌ها در وین امروز با ما دیدار کردند. ما در مورد موضوعات مرتبط با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با یکدیگر صحبت کردیم.»

این دیدار در حالی صورت می‌گیرد که بر اساس اظهارات منابع غربی ۹۸ درصد اختلافات میان ۴+۱ با ایران در مذاکرات وین حل شده است. این هیأت صهیونیست در حالی با اعضای مذاکره‌کننده دیدار می‌کنند که سران این رژیم بار‌ها تاکید کردند به هیچ توافقی که با ایران صورت بگیرد پایبند نخواهند بود.

«جاشوا زارکا» که از دیپلمات‌های وزارت خارجه رژیم صهیونیستی است در دیدار با اولیانوف حضور داشت. او روز گذشته همچنین با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز دیدار و در خصوص پرونده هسته‌ای ایران گفتگو کرده بود.

پیش از این نیز نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با آنالنا بیربوک، وزیر امور خارجه آلمان ضمن تاکید بر تعیین تاریخی برای تکمیل مذاکرات وین، ادعا کرده بود که انعقاد توافق هسته‌ای با ایران اشتباهی است که کل منطقه را به خطر می‌اندازد.

هشتمین دور مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای ایران پس از تعطیلات سال نوی میلادی از ماه گذشته در وین از سر گرفته شد. این مذاکرات در راستای احیای برجام به همان شکل اولیه و بازگرداندن طرف آمریکایی به این توافق است. دور هشتم مذاکرات اکنون در وین در حال انجام است و انتظار می‌رود این دور آخرین دور این گفتگو‌ها باشد./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها