روسیه «یک دیپلمات آمریکایی»را اخراج کرد

کد خبر: 1133295

اسپوتنیک خبر خود درباره «اخراج سفیر آمریکا» در مسکو را اصلاح کرد

روسیه «یک دیپلمات آمریکایی»را اخراج کرد

اسپوتنیک خبر خود درباره «اخراج سفیر آمریکا» در مسکو را اصلاح کرد

خبرگزاری اسپوتنیک که به نقل از وزارت خارجه این کشور مدعی شده بود مسکو سفیر آمریکا را اخراج کرده اکنون این خبر را اصلاح کرده و نوشته، روسیه «یک دیپلمات آمریکایی» را اخراج می‌کند. /فارس

photo_2022-03-02_22-15-41

 

راهی جز اخراج دیپلمات های آمریکایی از روسیه نداریم

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که آمریکا با اخراج یک کارمند روسیه از دبیرخانه سازمان ملل متحد، راهی جز اخراج دیپلمات‌های آمریکایی از روسیه باقی نگذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که آمریکا با اخراج یک کارمند روسیه از دبیرخانه سازمان ملل متحد، راهی جز اخراج دیپلمات‌های آمریکایی از روسیه باقی نگذاشت.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: ما قصد نداریم اقدام آمریکا را تحمل کنیم و صراحتاً می‌گوئیم که پاسخ خواهیم داد.

او ادامه داد: ما ممکن است دیپلمات‌های آمریکایی را اخراج کنیم، و اگرچه ترجیح می‌دادیم دیگر به این اقدام متوسل نشویم، اما گستاخی واشنگتن و نپذیرفتن هرگونه توافق ما را مجبور کرد.

ماریا زاخارووا افزود: روسیه در این زمینه از طرف آمریکایی می‌خواهد که منطقی باشد و تشدید تنش را متوقف کند. وی همچنین انتشار برخی خبرها مبنی بر اخراج سفیر آمریکا از مسکو را تکذیب کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها