اعتراف عجیب رسانه صهیونیست

کد خبر: 1137165

در اعترافی دیرهنگام یک رسانه صهیونیست اعلام کرد، ارتش اسرائیل اجازه انتشار خبر زخمی‌ شدن ۱۲ نظامی را در یکی از درگیری‌های صورت گرفته در اردوگاه قلندیا در شمال قدس داده است.

اعتراف عجیب رسانه صهیونیست

پایگاه اطلاع رسانی واللا نیوز در خبری در این رابطه فاش کرد، به رسانه‌ها اجازه داده شده است تا خبر زخمی‌شدن 12 نظامی را در درگیری با مبارزان فلسطینی در اردوگاه قلندیا در شمال قدس اعلام کنند.

به گفته فرمانده این واحد نظامی ارتش صهیونیست، 40 نظامی اسرائیلی در این عملیات با هدف دستگیری یکی از جوانان (مقاومت) به داخل اردوگاه یورش بردند، اما با مشخص شدن هدف آنها توسط  فلسطینیان، پیشروی نظامیان با مقاومت شدید اهالی اردوگاه مواجه شد.

این افسر صهیونیست گفت: اهالی اردوگاه جنین با سنگ به نظامیان ارتش حمله کرده و حتی یخچال و لباسشویی خود را از بالای پشت بام بر سر ما پرتاب می‌کردند و همین امر که باعث زخمی‌شدن مستقیم تعدادی از نظامیان شد.

او حاضر به اعلام زمان دقیق وقوع این عملیات نشد اما تاکید کرد، این حادثه چند ماه پیش اتفاق افتاده و 12 نظامی اسرائیلی که در این درگیری زخمی‌شدند، به بیمارستان منتقل شدند.

به اعتراف این نظامی صهیونیست، ارتش اسرائیل هر روز خود را آماده زمانی می‌کند که ورق برگشته و انتفاضه سوم شعله ور شود، وی خبر داد ارتش اسرائیل از چند ماه‌ه پیش برای این  انتفاضه آماده می‌شود، و مانورهای مختلفی را در این رابطه انجام داده است.

گفتنی است یورش های نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری همواره با مقاومت سرسختانه فلسطینیان از مبارزین عضو مقاومت گرفته تا مردم عادی مواجه می‌شود اما صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند آن را مسکوت باقی نگه داشته و اجازه انتشار آن را در رسانه‌ها نمی‌دهند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها