توصیه نامه‌ جو بایدن برای همکار چینی پسرش

کد خبر: 1139217

فاکس نیوز توصیه نامه جو بایدن را که برای همکار چینی پسر خود ارسال کرده بود، افشا کرد.

توصیه نامه‌ جو بایدن برای همکار چینی پسرش

شبکه فاکس‌نیوز طبق ایمیل‌هایی که به دست آورده، گزارش داد در سال ۲۰۱۷ جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا توصیه‌نامه‌ای برای پذیرش پسر یک مدیر اجرایی چینی که با هانتر بایدن، پسرش تجارت می‌کرده، در کالج «براون» نوشته است.

این در حالی است که بایدن مکررا خبر‌ها درباره سرمایه گذاری‌های تجاری هانتر بایدن را در سرکت‌های چینی تکذیب کرده بود. اما فاکس نیوز ایمیل‌هایی را بین هانتر بایدن و همکاران تجاری خود در شرکت Rosemont Seneca با شرکت‌هایی سرمایه گذاری چینی Bohai Capital و BHR به دست آورد.

جاناتان لی، در ایمیل‌هایی به هانتر بایدن، ضمن ارسال رزومه کریس لی، پسر خود درخواست کرده بود تا او لابی کند تا پسرش را در کالج براون بپذیرند.

 اریک شورین، که  رئیس شرکت Rosemont Seneca بود، به لی پاسخ داد: «آقای جاناتان، هانتر بایدن از من خواست تا نسخه‌ای از توصیه نامه برای کریس، برای پذیرش او در کالج براون را که از  جو بایدن، پدر خود درخواست کرده بود را برای شما بفرستم.»

فاکس نیوز توانست توصیه نامه‌ای را که جو بایدن برای پسر جاناتان لی نوشته بود را پیدا کند اما هنوز مشخص نیست که آیا کریس لی در این کالج پذیرفته شده است یا خیر، و اگر پذیرفته شد آیا ثبت نام کرد یا خیر.

گفته می‌شود این ایمیل‌ها از یک لپ تاپ متعلق به هانتر بایدن نشت پیدا کرده است. اندرو بیتس، معاون سخنگوی کاخ سفید در مورد محتوای ایمیل‌ها به فاکس نیوز  از هرگونه اظهار نظر خودداری کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها