ورود«مایک پنس» به انتخابات 2024 آمریکا

کد خبر: 1140872

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا طی مراسمی در خصوص نامزدی احتمالی در ریاست‌ جمهوری سال 2024 گفت که تا چندی دیگر این مسئله را اعلام می‌کند.

ورود«مایک پنس» به انتخابات 2024  آمریکا

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز چهارشنبه طی مراسمی در جمع دانشجویان در زمینه گمانه‌زنی‌ها در خصوص نامزدی احتمالی در ریاست‌جمهوری در سال ۲۰۲۴ گفت که آن‌ها را در جریان می‌گذارد.

به نوشته روزنامه «نیویورک پست» «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جریان سخنرانی به میزبانی «دانشگاه ویرجینیا» در پاسخ به پرسش دانشجویان در زمینه حضور در انتخابات رایاست جمهوری ۲۰۲۴ گفت: «شما را در جریان خواهم گذاشت.»

معاون سابق رئیس‌جمهوری آمریکا پیش از این نیز از احتمال حضور در انتخابات خبر داده  و به شبکه خبری «فاکس نیوز» گفته بود که این احتمال را رد نمی‌کند.

پنس ممکن است در رقابت‌های میان دوره‌ای انتخابات ریاست جمهوری نبرد سختی با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا داشته باشد. ترامپ به طور رسمی هنوز نگفته است که نامزد این انتخابات خواهد شد و تصمیم نهایی را تا بعد از انتخابات میاندوره‌ای در ماه نوامبر تعیین می‌کند.

پنس در خلال سخنان خود ازسیاست خارجی «جو بایدن» ریاست جمهوری آمریکا به ویژه  در پاسخ به حمله روسیه به اوکراین انتقاد کرد.

پنس همچنین مدعی شد که دشمنان ایالات متحده مانند کره شمالی و چین پس از خروج فاجعه بار آمریکا از افغانستان در سال گذشته قوی‌تر شده‌اند.

وی گفت: «پس از سال‌ها سکوت، کره شمالی دوباره در حال شلیک موشک است. به نظر می‌رسد چین هر روز به شیوه ای تهدیدآمیزتر در تنگه تایوان عمل می‌کند. ایران تهدید می کند که برنامه هسته‌ای خود را از سر می‌گیرد.»

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا به تازگی در جمع هواداران خود در  ایالت «کارولینای شمالی» بار دیگر از احتمال شرکت در دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا خبر داد.

 ترامپ اگفت: «حقیقت این است که من دوبار شرکت کردم، دوبار پیروز شد. بار دوم در مقایسه با دور اول عملکرد بهتری داشتم و هم‌اکنون، احتمالاً مجبور شویم بار دیگر این کار را انجام دهیم.»/فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها