طعنه جو بایدن به ترامپ

کد خبر: 1144294

رئیس جمهور آمریکا همتای پیشین خود در کاخ سفید را به دلیل روابط پرچالش و دردسرآفرین مورد طعنه قرار داد و گفت: ترامپ بلای وحشتناکی بود.

طعنه جو بایدن به ترامپ

به نقل از خبرگزاری فرانسه، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با توسل به طعنه به سلَف خود، کاهش محبوبیتش در نظرسنجی ها را کم اهمیت جلوه داد.

رئیس جمهور آمریکا در ضیافت سالانه انجمن خبرنگاران کاخ سفید، محبوبیت رو به افول خود در نظرسنجی ها را به سخره گرفته و از دونالد ترامپ، به دلیل شرکت نکردن در این ضیافت در دوران تصدی ریاست جمهوری انتقاد کرد.

بایدن در سخنرانی افتتاحیه خود در ضیافت شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید گفت: از اینکه امشب اینجا در کنار تنها گروه آمریکایی هستم که از من محبوبیت کمتری دارد، بسیار هیجان‌ زده ام.

رئیس جمهور آمریکا به سال های سخت کشورش در گذشته اذعان کرد و با کنایه ای که اشاره آن به ترامپ بود، گفت: ما بلای وحشتناکی داشتیم و به دنبال آن ۲ سال کرونا رخ داد.

بایدن همچنین در بخشی از سخنرانی خود به موضوعات جدی از جمله درگیری در اوکراین و چالش‌های پیش روی «دموکراسی و آزادی رسانه‌ها» در داخل و خارج اشاره کرد.

سنت برگزاری ضیافت سالانه انجمن خبرنگاران کاخ سفید به سال ۱۹۲۴ برمی گردد و از سال ۱۹۸۰ تمامی روسای جمهور آمریکا به استثنای دونالد ترامپ، که میانه ای با خبرنگاران نداشت، در آن شرکت کرده اند. این ضیافت در هتل هیلتون واشنگتن و با حضور ۲ هزار و ۶۰۰ نفر برگزار شد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها