بازداشت ۳صهیونیست به اتهام انتشار اطلاعات محرمانه

کد خبر: 1154334

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۳ صهیونیست به اتهام انتشار اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده در اینترنت بازداشت شده و تحت بازجویی هستند.

بازداشت ۳صهیونیست به اتهام انتشار اطلاعات محرمانه

 به نقل از النشره، پلیس رژیم صهیونیستی از دستگیری ۳ اسرائیلی از جمله یک نظامی و دو غیرنظامی به اتهام انتشار اطلاعات محرمانه در اینترنت خبر داد.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه کتبی مشترک با ارتش و سرویس امنیتی (شاباک) درباره این پرونده اعلام کرد: تحقیقات مشترک پلیس، ارتش و سرویس امنیت عمومی اسرائیل در مورد تعدادی از مظنونان (۲ غیرنظامیان و یک نظامی) به ظن ارتکاب تخلفاتی که اصل آن انتشار اطلاعات طبقه بندی شده می‌باشد، تکمیل شده است.

پلیس افزود: تحقیقات از چند هفته پیش و پس از انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی که توسط سرویس امنیت عمومی فاش شد و از طریق آن ظن افشای اطلاعات به وجود آمد، آغاز شد. در بخشی از تحقیقات، تعدادی از نظامیان و غیرنظامیان، که یکی از آنها نابالغ است، به اتهام تخلفات امنیتی مورد بازجویی قرار گرفتند که اصل آن، انتشار اطلاعات طبقه بندی شده است.

در این بیانیه آمده است: در ۲۴ مه، مظنونان به ارتکاب جنایت که دو غیرنظامی و یک نظامی هستند، با موافقت دادگاه و دادگاه نظامی دستگیر شدند. تحقیقات نشان داد که افراد بازداشت شده توسط عناصر متخاصم به کار گرفته نشده‌اند و آنها با یکدیگر همکاری کرده و اطلاعات محرمانه و حساسی را در شبکه اینترنت منتشر کرده‌اند.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دادستان نظامی به پرونده نظامی بازداشت شده که مظنون به ارائه اطلاعات طبقه بندی شده و انتشار اطلاعات است، رسیدگی می‌کند.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» نیز گزارش داد که نظامی دستگیر شده در حال انجام خدمت اجباری خود در سرویس اطلاعات نظامی بوده است./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها