واکنش یمن به نشست جده

کد خبر: 1162445

یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن در سخنانی گفت که نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در جده فقط و فقط در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی برگزار شد.

واکنش یمن به نشست جده

به نقل از سایت النشره، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش انصارالله این کشور در سخنانی به برگزاری نشست سران شورای همکاری خلیج فارس در جده با حضور جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.

وی در این باره گفت که نشست جده عربستان ناچیز و بی‌ارزش بوده و تنها در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی برگزار شد.

الحوثی تاکید کرد: تمامی ائتلاف‌هایی که تشکیل شده‌اند پیش از اعلام یک منشأ داشته‌اند و نشست روز گذشته در عربستان بیانگر اسلام نیست و در جهت مسائل اسلامی قرار ندارد.

این مقام یمنی ادامه داد: جو بایدن برای خدمت به مسائل اسلام به منطقه نیامد و او نیز مانند رؤسای دیگر در راستای خدمت به اسرائیل و بهبودی وضعیت آن با اموال عرب‌ها و مسلمانان آمده است.

وی همچنین افزود: آتش‌بس فعلی یمن درحال بررسی توسط رهبری انقلاب است و این آتش‌بس تا بدین لحظه ثمره‌ای نداشته است و رضایت انصارالله را جذب نکرده است.

الحوثی ادامه داد: آتش‌بس تنها با پیروزی ملت ما و رفع محاصره یمن برای همیشه ادامه خواهد یافت و در غیر این صورت ما به سمت جبهه‌های نبرد حرکت می‌کنیم، خواهیم جنگید و از کسی نخواهیم ترسید. همانطور که طی سالیان گذشته از آنها بیمی نداشته‌ایم، در سال‌های آتی نیز بیمی از آنها نخواهیم داشت./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها