اتوبوس شهرک‌نشینان هدف تیراندازی فلسطینیان

کد خبر: 1169627

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: اتوبوس حامل شهرک‌نشینان در کرانه باختری هدف تیراندازی فلسطینیان قرار گرفت.

اتوبوس شهرک‌نشینان هدف تیراندازی فلسطینیان

رسانه‌های عبری‌زبان بامداد یکشنبه از وقوع عملیات تیراندازی فلسطینیان علیه شهرک‌نشیان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در خبری فوری نوشت که رزمندگان فلسطینی در منطقه «وادی الحرامیه» واقع در شمال شهرک «عوفرا» به سمت اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست تیراندازی کردند.

اتوبوس شهرک نشینان

دقایقی بعد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این خبر گفت: «دقایقی پیش گزارشی مبنی بر تیراندازی به یک اتوبوس اسرائیلی در نزدیکی روستای سلواد در منطقه بنیامین دریافت شد. نیروها در حال جستجوی منطقه برای یافتن مظنونان هستند».

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که در این عملیات به اتوبوس حامل صهیونیست‌ها آسیب رسیده و ارتش رژیم اشغالگر ورودی اصلی جنوبی روستای سلواد در شرق رام‌الله را مسدود کرده است.

منابع عبری‌زبان با ادعای اینکه هیچ صهیونیستی در این عملیات مجروح نشده، گفتند حداقل ۱۰ گلوله به سمت این اتوبوس شلیک شده است.

این عملیات در حالی رخ داده که بامداد یکشنبه هفته قبل نیز یک جوان فلسطینی به سمت صهیونیست‌های حاضر در یک ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی شلیک کرد که به گفته منابع بیمارستانی اسرائیلی، حداقل ۸ صهیونیست مجروح شدند.

منبع: فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها