بایدن: ترامپ و جمهوریخواهان برای آمریکا خطرناک هستند

کد خبر: 1172260

رئیس جمهورآمریکا «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق و جمهوریخواهان را خطری برای دموکراسی در ایالات متحده خواند وخواستار اتحاد مردم شد.

 بایدن: ترامپ و جمهوریخواهان برای آمریکا خطرناک هستند

رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در یک سخنرانی تند  و تیز حمله همه جانبه‌ای را علیه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق و جمهوریخواهان آغاز کرد.

به گزارش شبکه خبری «سی‌ان‌بی‌سی» «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در جریان یک سخنرانی در «فیلادلفیا»  گفت که ترامپ و جمهوریخواهان خطر کنونی آشکار برای دموکراسی آمریکا هستند.

بایدن با توصیه به پرهیز از خشونت گفت: «این  دست من و شماست که جلوی حمله به دموکراسی آمریکا را بگیریم. من معتقدم که آمریکا در نقطه عطف قرار دارد.»

بایدن در بخشی از سخنان خود گفت: «به خود اطمینان داده‌ایم که دموکراسی آمریکا تضمین شده است، اما اینطور نیست. باید از آن دفاع کنیم. شما باید از آن محافظت کنید  و تک تک ما. به همین دلیل از ملت می‌خواهم که دور هم جمع شوند و در پشت هدف واحد دفاع از دموکراسی باهم متحد شوند.»

 بایدن گفت: هوادران "آمریکا را دوباره عالی کن" وابسته به حزب جمهوریخواه، مصمم هستند که کشور را به عقب برگردانند. عقب‌گرد به آمریکائی که در آن نه حق انتخاب وجود دارد، نه حق حریم خصوصی، نه حق پیشگیری از بارداری.»

بر اساس این گزارش، در میان دموکرات‌ها، جو بایدن بیشترین میزان حمایت دموکرات‌ها را به خود اختصاص داده و توانسته نظر مساعد ۸۲ درصد را کسب کند. ۱۱ درصد از جمهوریخواهان هم نظر مساعد خودشان را درباره بایدن ابراز داشتند.

در اردوگاه جمهوری‌خواهان، دونالد ترامپ همچنان یکه‌تاز است و نظر مساعد ۸۱ درصد از حامیان این حزب در آمریکا را به خود جلب کرده است. رتبه دوم و سوم نامزدهای محبوب جمهوری‌خواهان به «مایک پنس» و سناتور «تد کروز» اختصاص یافته است. پنس ۶۹ درصد و کروز ۶۸ درصد آرای جمهوری‌خواهان شرکت کننده در این نظرسنجی را کسب کردند.

ترامپ هم اینک با مشکل حقوقی در زمینه کشف برخی اسناد محرمانه در عمارت خود مواجه شده است. اسنادی که جنجال‌هایی به همراه داشته است.

منبع: فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها