نظافتچی جاسوسِ خانه وزیر جنگ اسرائیل محکوم شد

کد خبر: 1173113

دادگاه مرکزی ریش لتصیون نظافتچی خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را که به اتهام ارسال اطلاعات برای منبعی ایرانی متهم شده بود، به زندان محکوم کرد.

نظافتچی جاسوسِ خانه وزیر جنگ اسرائیل محکوم شد

رسانه‌های صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه)، خبر دادند که اتهامات وارده علیه جاسوس خانه «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اثبات شده است.

بنابر گزارش روزنامه صهیونیستی «معاریو»، دادگاه مرکزی «ریش لتصیون»، امروز، دادخواست ارائه شده علیه «عومر گورین» نظافتچی خانه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را تأیید و او را به تلاش برای انتقال اطلاعات به آنچه «دشمن» خوانده شده، محکوم کرده است.

طبق این گزارش، عومر گورین که سال گذشته به اتهام جاسوسی دستگیر شد، اکنون طبق رأی دادگاه به سه سال زندان محکوم شده است.

 سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک»، نوامبر سال گذشته میلادی، ادعا کرده بود که گورین از طریق شبکه‌های اجتماعی با یک طرف وابسته به ایران ارتباط برقرار کرده و با استفاده از فرصت اشتغال در منزل گانتز به آن طرف پیشنهاد همکاری و کمک‌ ارائه کرده است.

 شاباک در ادامه ادعای خود اضافه کرده بود که گورین با ایران در ارتباط بوده و امکان کار گذاشتن برنامه‌های جاسوسی و دستیابی به رایانه گانتز را بررسی کرده است که بنابه ادعای سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی این عملیات خنثی شده است.

شاباک همچنین مدعی شده بود که گورین در جریان بازجویی به تصاویربرداری از اماکن مختلف منزل گانتز و ارسال آن به منبع ایرانی اذعان کرده است.

سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۸ نیز  از بازداشت «رونن سگف» وزیر پیشین انرژی رژیم صهیونیستی به اتهام جاسوسی برای ایران خبر داد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها